אשדוד הודיעה להאוטס שהיא משוחררת

טאנישה רייט צריכה להגיע בימים הקרובים לאלופה מכבי בן אשדוד והיא תהיה הזרה הרביעית של הקבוצה. לכן צריך היה לשחרר את אשלי האוטס שקיבלה היום, שלישי, הודעה וכבר מחר אמורה לעזוב.

מכבי בן אשדוד, אלופת ליגת אתנה, ליגת העל נשים, הודיעה בשלישי בערב, לשחקנית הזרה, אשלי האוטס כי היא משוחררת מהקבוצה וכי החוזה איתה לא יוארך. האוטס אמורה לעזוב כבר מחר את הארץ.

בימים הקרובים אמורה להגיע טאנישה רייט, הזרה הרביעית של הקבוצה. מאחר ומותרות רק 3 זרות, הרי שהאוטס תעזוב. שתי הזרות האחרות הן מוניק אוליבר ותרזה מוניק פלאיסנס, זרות חדשות שהגיעו לקבוצה רק לאחרונה. אגב זרה נוספת שהייתה חתומה, אולינקה סאני, שוחררה בשבוע שעבר.

להאוטס היה חוזה עד ל-15 בחודש ינואר, כך שהקבוצה לא תצטרך לשאת בהוצאות למעט עד אמצע ינואר. אגב היו גם כאלה שרצו להשאירה, אבל המצב של הקבוצה שצברה 4 הפסדים, כמות גדולה מידי לאלופה מאשדוד, הכריעו את הכף.

האוטס קיבלה את ההודעה כאמור רק בשלישי בערב ועל פי גורמים בקבוצה היא קיבלה את ההודעה בהפתעה ובצורה קשה. בכל מקרה כאמור ברביעי היא אמורה לעזוב את הארץ וכבר בשישי אמורה להגיע רייט.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך