האישה שנמצאה ללא רוח חיים בביתה באשדוד היא אורלי אוחנה (הרוש)

אתמול פורסם על אישה שנמצאה בביתה ללא רוח חיים לאחר שככל הנראה התאבדה, היום הותר לפרסום שמה, אורלי אוחנה שהיתה דמות מוכרת מאוד באשדוד

בשעה 16:00 נפרדה אימא של אורלי ממנה מביתה שברובע ט"ו. כבכל יום היא נהגה לבקר אותה ולהשאיר לה סיר ממטעמיה. בשעה 17:30 מצא אותה בעלה, שמעון אוחנה, כשהיא ללא רוח חיים. שמעון התקשר לכוחות ההצלה ולמשטרה שקבעו במקום את מותה. הערכה ראשונית אומרת שהיא התאבדה. בני משפחתה של אורלי אוחנה ז"ל נמצאים בהלם מוחלט וממאנים להשלים עם העובדה שאורלי כבר אינה בין החיים, הם מנסים לשחזר ולהבין איך ומה בדיוק קרה.

אורלי אוחנה ז"ל, ילידת העיר אשדוד בוגרת מקיף ג', הייתה נשואה, אם לנערה בת 12, קוסמטיקאית במקצועה שבתקופה האחרונה הייתה רשומה כיו"ר חברת הליסינג של מכוניות יוקרה, "אורלי ליס", שאותה יזם וניהל בעלה. החברה נקלעה לאחרונה לקשיים כלכליים ואף מונה לה כונס נכסים. אורלי לא השאירה אחריה מידע או רמז בדבר כוונתה להתאבד, אם אכן הייתה לה כוונה כזו, גופתה נשלחה לבדיקה כדי לנסות להגיע למסקנה ברורה בדבר הסיבה למותה. עוד בצעירותה הייתה ידועה כבעלת שמחת חיים, כאישה שאוהבת לבלות ואוהבת את החיים. והיא הייתה אישה נאה ומאז ומתמיד – מעורה מאוד חברתית

שעות לאחר מותה, בעלה שמעון אוחנה כתב עליה כך: "בחיים לא חשבתי ולא חלמתי שיגיע הרגע הזה ואצטרך לכתוב את הסטטוס הזה.
לראשונה בחיי אני צועק מתוך הלב הכואב שלי. לפני מספר שעות אשתי סיימה את חייה בצורה הכי טרגית שיכולה להיות. לא מבין איך אפשר לשרוד שנה כזו ולהישאר שפוי. עברתי את כל הדברים הקשים בשנה הזו ועמדתי מול כל דבר ודבר. מותה הפתאומי של אורלי אשתי ריסק אותי לגמרי. לא חשבתי לרגע איך אוכל להתמודד כשאני מגיע הביתה ומוצא את אהבת חיי מוטלת ללא רוח חיים.

עברנו הרבה משברים לאחרונה וצלחנו את כולם. שמרתי עליה מכל משמר יום ולילה. כשהאנשים הקרובים לה ביותר הפנו לה עורף!!! בגלל שהעזה לעשות מה שהיא מחליטה ולא מה שהם מחליטים!!!! הקרובים שהרסו לה את החיים מאז ילדותה. הרבה לא הכירו את אורלי האמיתית. המעניקה והנדיבה והחמה והרגישה. אשה שאני חייב לה את כל חיי.

אני לא מצליח לעצור את הדמעות שזולגות בלי הפסקה מהרגע הנורא הזה. אשתי היתה האשה הטובה ביותר שיכולתי לבקש לי. אני לא יודע איך אמשיך לחיות בלעדייך אהובה שלי. היית הפרח והלב בכל מקום. ככה יזכרו אותך כל אוהבייך. וכל המשמיצים למינהם שדאגו לכל מיני שמועות לאחרונה מאז שהתגברנו על המשבר שלנו אני מאחל לכם שתעמדו במקום שלי. מול אהבת חיי וחוסר אונים משווע. אורלי שלי. בימבולילה שלי. אזכור אותך לעד. תהיה נשמתך הרגישה והמיוחדת צרורה בצרור החיים.

רצית כל כך להיות ליד אבא שלך שהיה מלאך. עכשיו שישמור לי עלייך מלמעלה. נסיכה שלי. חיי לא שווים יותר. נוחי בשלום אורלי אוחנה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך