האלופה הפסידה למוליכה 68:59 לרמת חן על אשדוד

האלופה מכבי בן אשדוד יצאה למשחק חוץ אצל המוליכה מרמת חן, במסגרת המחזור העשירי בליגת העל בכדורסל נשים. זה נגמר 68:59 למוליכה. הזרה החדשה תרזה פלאיסנס קיבלה דקות משחק בודדות מהמאמן עדן ענבר. ביום חמישי תארח אשדוד את אליצור חולון, האחרונה, בתקווה לחזור למסלול הניצחונות.

מכבי בן אשדוד, יצאה למשחק של הצהרות עם 2 זרות חדשות, מוניק אוליבר והזרה שנחתה השבוע, תרזה מוניק פלאיסנס (שקיבלה מעוט מאוד דקות מעדן ענבר), מול המוליכה מרמת חן. ניצחון והפער היה יורד לנקודה לרמת חן. הסוף היה קצת פחות טוב מהתכנון, ניצחון לרמת חן 68:59 והפסד רביעי העונה לאלופה מאשדוד.

רמת חן התחילה מצוין והובילה כבר 7:0 בפתיחה, יתרון שהלך וגדל. אבל   מהלך של סל ועבירה של שי דורון צימקו את ההפרש (11:19 לרמת חן/בליך, 8'). רוני בן נון קיזזה עוד את ההפרש עם שלשה משלה. בסיום הרבע יתרון 6 למארחת. 16:22 למכבי רמת חן/בליך.  ברבע השני,
הופקינס וגרדנר פתחו עם שני סלים והחזירו את המארחת ליתרון דו ספרתי (16:26, 11'). אשדוד חזרה עם שני מהלכי סל ועבירה של קלארק ולויצקי שצימקו ל-8 נקודות הפרש (24:32, 16'). אשדוד שיחקה חזק בהגנה ברבע הזה וירדה להפסדה רק במינוס 4, 34:38 לרמת חן.

עכשיו העיניים כבר ליום חמישי מול חולון. בנות מכבי בן אשדוד. (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל)
עכשיו העיניים כבר ליום חמישי מול חולון. בנות מכבי בן אשדוד. (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל)

רמת חן יצא הטוב יותר למחצית השנייה והזרות הופקינס את ת'ורנטון העלו אותה ליתרון 7  (41:48, 26'). שפיר וגרדנר הוסיפו 2 סלים נוספים בדרך חזרה ליתרון דו ספרתי (41:52 למכבי רמת חן/בליך, 28'). קלארק אומנם קלעה שלשה, אבל רמת חן  הצליחה עצור את אשדוד בסיום הרבע על 12 נקודות בלבד בדרך ליתרון 46:57 למכבי רמת חן/בליך. הרבע האחרון נפתח טוב על ידי אשדוד. שי דורון והאוטס צימקו ל-7 נקודות הפרש (50:57 לרמת חן/בליך 33'). 5 נקודות של הופקינס החזירו את רמת חן/בליך ליתרון דו ספרתי (54:67 לרמת חן/בליך, 37'). קלארק עוד קיזזה מעט את ההפרש עם שלשה מדויקת, אך רמת חן/בליך הייתה זו שסיימה את המשחק כשידה על העליונה. 59:68 למכבי רמת חן/בליך בסיום.

ביום חמישי תארח אשדוד את אליצור חולון האחרונה למשחק שבו היא אמורה לנצח על הנייר ולחזור למסלול הניצחונות.

קלעו לאשדוד: קלארק 18, דורון 15, לויצקי 9, אוליבר 6, פלאיסנס 4, בן נון 3, האוטס 2 ופרסלי 2 כ"א

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך