יום הולדת עצוב במיוחד לאגם אזולאי ז"ל

נועה אזולאי הגיעה היום לקברה של בתה האהובה אגם ז"ל שנפטרה לאחר שבלעה בלון, וחגגה לה יום הולדת 7 עצוב במיוחד "יש לך היום יום הולדת איך נעלמה עוד שנה? רק שנה עברה מאז שחגגנו לך יום הולדת 6 והשנה לא זכית להגיע לסיפרה 7" כתבה האם לאחר מכן בפייסבוק

במאי השנה הלכה לעולמה הילדה אגם אזולאי כשהיא רק בת 6 שנים במותה, הטרגדיה המצערת ארעה כאשר הילדה שיחקה בבלונים יחד עם אחיה והכניסה בלון לתוך פיה ולעסה אותו כמו מסטיק, הבלון נשאף פנימה והיא החלה להחנק, מייד הוזעקו צוותי הצלה והפרמדיקים שהגיעו למקום ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה במצב קשה לחדר הטראומה בבית החולים קפלן שברחובות, אך למרבה הצער שם נקבע מותה.

אגם אזולאי ז"ל, צילום ביתי
אגם אזולאי ז"ל, צילום ביתי

מאז האירוע עברו כ- 7 חודשים קשים של צער וכאב גדול על המשפחה שמתקשה להתאושש מהטרגדיה הנוראה מכל. היום זהו יום כואב במיוחד למשפחת אזולאי כשהיום בתם האהובה אגם אמורה היתה לחגוג את יום הולדתה השביעי. מה שהביא את האם נועה להגיע לבית העלמין עם עוגה שהונחה על הקבר ולחגוג לילדתה האהובה יום הולדת עצוב במיוחד.

לאחר מכן פרסמה האם נועה סטטוס כואב בפייסבוק ובו היא כתבה: "יש לך היום יום הולדת איך נעלמה עוד שנה? רק שנה עברה מאז שחגגנו לך יום הולדת 6 והשנה לא זכית להגיע לסיפרה 7. נקטפת בעודך ילדה קטנה, שתישארי תמיד של אמא על שטות קטנה והזויה אגם שלי נילקחת ממני בכח. ואני נסיתי להאבק עליך אבל זה ניצח אותך (הבלון המקולל).

חשבתי שנחגוג לך גם השנה כמו נסיכה וכמו שאת רגילה ואני במקום זאת רק בוכה ומתייסרת. למה בורא עולם בחר בי להתמודד עם הכאב הגדול הזה? מי יבין מי ישמע זעקותיה של אמא שבורה? קניתי לך זר, עוגה ושמלה לבנה, ומי יבוא למסיבה? הרי כולם פה מסביבך לא באמת פה, את ישנה לך מתחת לאבן וגופך הקטן מכוסה בחול, ואני דופקת על האבן ואין שום קול.

אגםםםם תשלחי לי כוחות להתמודד! תשלחי לי! תהיי איתי כל דקה ושניה אל תעזבי אותי מה אני בילעדייך אגםםםםםםםםם"

agam_big

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך