בנות אשדוד מול המוליכה מרמת חן

עם הזרה החדשה תרזה מוניק פלסנס, תצא מכבי בן אשדוד למשחק העונה מול המוליכה רמת חן (18.30, אולם זיסמן ר"ג). המטרה ניצחון והתקרבות עד כדי נקודה מרמת חן. באשדוד אומנם מקווים לנצח, אבל מסתכלים בחצי עין למשחק הגביע הקשה ב-7.1 מול רמה"ש בגביע המדינה. המשחק ישודר בערוץ 5+ בשידור ישיר.

עם הזרה החדשה תרזה מוניק פלסנס, תצא ביום שני (18.30, אולם זיסמן) אלופת ליגת העל בכדורסל, מכבי בן אשדוד למשחק העונה מספר 1 מול רמת -חן המוליכה, במסגרת המחזור העשירי בליגת העל לנשים.

המטרה של הקבוצה היא ניצחון וצמצום הפער עד כדי נקודה מהמוליכה והמשמעות פתיחת הליגה מחדש. אבל עם כל החשיבות הרבה למשחק, הרי שלאשדוד בשלב הזה, חשוב יותר המשחק בחמישי הבא, 7.1, מול רמה"ש ברבע גמר גביע המדינה, כי המטרה העונה היא גם הגביע לא רק האליפות. אשדוד עם 3 ניצחונות רצופים תקווה להמשיך את התקופה הטובה שלה גם לאחר ההתמודדות באולם זיסמן. בסיבוב הקודם, אגב, זה נגמר בניצחון חוץ גדול של רמת חן/בליך (70:89).

מוליכת הטבלה, רמת חן, נחלה במחזור שעבר הפסד בכורה בליגה שקטע את מאזנה המושלם (1:8). רמת חן/בליך תעשה הכול על מנת לשכוח מההפסד מול אחת היריבות המרכזיות שלה על התארים העונה, ותזדקק לשם כך לעוד ערב מוצלח של טריו הזרות הופקינס – גרדנר – ת'ורנטון.

המשחק ישודר בשידור ישיר בערוץ 5+

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך