מצפון תפתח הרעה. אשדוד נוצחה בנהריה 82:91

אשדוד/באר טוביה נוצחה בנהריה 82:91, במשחק שבו הישראלים של הקבוצה כמעט ולא הורגשו וקלעו רק 7 נקודות יחד, הייתה מכבי אשדוד קרובה לתבוסה עד לרבע הרביעי, שם החלה לשחק. מי ששמר על הקבוצה במשחק עד אז היו רק דינוטה גארט וצארלס תומאס שנפצע בברכו ומחר יידעו את מצבו. הקבוצה הוגרלה היום בגביע מול קרית-גת בבית.

בואו נעשה לכם את זה קל. כשכל הישראלי יחד קולעים 7!! נקודות בלבד, אי אפשר לנצח שום משחק. נקודה. מכאן והלאה תבינו כבר לבד. מכבי אשדוד/באר טוביה, נוצחה 91:82 מול נהריה בחוץ ועד הרבע הרביעי זה היה נראה שהולך לקראת תבוסה. אז אומנם זה נגמר רק 9, אבל זה נראה רע. רע מאוד.

2 שחקנים החזיקו את הקבוצה במשחק. דיונט גארט וצארלס תומאס, שנפצע בברכו (כנראה לא בצורה חמורה, אם כי זה נראה כך בתחילה) ומצבו יובהר מחר. הם קלעו יחד במחצית הראשונה 35 נקודות מתוך 39 הנקודות של הקבוצה!! 4 נקודות הנפיקו אייזה סוואן במחצית גרועה ומיקל גלאדנס. ישראלים? הם לא קלעו כלום עד 2.46 לסוף הרבע הראשון!!! לאחר 55 נקודות של הזרים. פשוט בושה.

לסגולים מנהריה היו ארבעה הפסדים רצופים היו בכל המסגרות עד הערב ובנוסף לכל הצרות, הם חסרו את גילברט בראון שנפגע בפניו מול בני הרצליה בגביע. אלא שמחצית ראשונה מדהימה שלהם עם 58 נקודות באחוזים מטורפים מהשדה נתנה להם פער שהחבורה של צביקה שרף לא הצליחה למחוק, למרות ערב נפלא של צ'ארלס תומאס וקאמבק יפה במחצית השנייה.

נהריה פתחה עם ברקוביץ', אומה, פישר, קלארק והוואל, אדוד עם סוואן, גארט, סולומון, תומאס ושולדבראנד. נהריה פתחה עם הרבה התלהבות, כשקלארק והוואל משיגים נקודות בצבע ונותנים למארחת יתרון 4:12. תומאס קלע את כל 14 הנקודות הראשונות של אשדוד ומנע בריחה, 20:14. הוואל הגיע לדו-ספרתי מוקדם מאוד במשחק, נהריה קלעה את 4 זריקותיה הראשונות מעבר לקשת וברחה ל-14:30. גארט קלע את הסל הראשון של האורחים שלא הגיע מידיו של תומאס, אבל אסנטי בשלשה חתם רבע התקפי מטורף ביתרון 21:35.

קלארק. לא נתן לאשדוד להשלים את המהפך (צילום: לילך וייס, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

גארט הצטרף לתומאס והגיע לדו-ספרתי גם כן, אבל אף שחקן אחר של האורחים לא עלה על הלוח ושתי שלשות יפהפיות של אומה הגדילו ל-27:43. הקצב ההתקפי המטורף של הסגולים לא נעצר ושלשה של ברנדווין, השמינית של קבוצתו, פתחה יתרון 37:56. סוואן ניסה לצמק עם נקודות הבכורה שלו, אבל תומאס חתם מחצית גדולה שלו עם 16 נקודות ביתרון 39:58.

אומנם סוואן חזר חד יותר מהפסקת המחצית וצימק ל-14, אבל אומה הלוהט מיד הגיב בשלשה. גארט החזיק את אשדוד בתמונה, אבל המטווח של הסגולים מעבר לקשת בהובלת אומה נמשך, אבל סל של גלאדנס נתן לאורחים תקווה לרבע האחרון, 75:60.

אשדוד עלתה לרבע הרביעי נחושה מאוד ועם 10 נקודות ללא מענה צימקה ל-75:70. אסנטי ענה בשלשת קלאץ' חשובה, אבל האורחים לא התרגשו ותומאס הנהדר הוריד למינוס 4. הוואל מצא את קלארק לדאנק גדול שהדליק את הקהל בעין שרה, 78:84. תומאס ענה בשתי קליעות עונשין שהעלו אותו למעל 30 נקודות במשחק, אלא שקלארק השיב בעוד סל גדול, 80:86. תומאס החטיא ונפל רע על הברך, גארט החטיא שלשה וקלארק בפייד אוויי ג'אמפר סגר עניין.

בעניין אחר, אשדוד הוגרלה למשחק רבע הגמר בעשרה בחודש מול קרית גת בבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך