מגן ראש העיר למתנדבים וארגונים מצטיינים

"מגן ראש העיר אשדוד 2015" הוענק ביום חמישי האחרון לעשרה מתנדבים מצטיינים ולארבעה ארגוני התנדבות מצטיינים, על תרומתם המשמעותית לאיכות החיים באשדוד ולתושביה. הטקס המרשים נערך בבית יד לבנים באשדוד, באולם מלא מפה לפה, במעמד ראש העיר, יו"ר ועדת הפרס, נציגי משרד הרווחה, המינהל לשירותים חברתיים ומחלקת ההתנדבות, משפחות הזוכים, ציבור מתנדבים וקהל מפרגן.

עם 40,000 מתנדבים ולמעלה מ-200 ארגוני התנדבות, אין פלא שאשדוד זכתה בתואר עיר ההתנדבות של ישראל ובפרס נשיא המדינה "אות הקהילה המתנדבת של ישראל". היקף מרהיב כזה של מתנדבים, של ארגוני התנדבות ושל פעילות התנדבותית, במגוון נושאים ותחומי עניין, הביאו את המחלקה להתנדבות במינהל לשירותים חברתיים להפקתו של מיזם מפרגן ומלא הערכה לציבור המתנדבים בכלל והענקת פרסים למתנדבים ולארגונים מצטיינים.

"זו הפעם השלישית שפרס מגן ראש העיר מוענק למתנדבים ולארגוני התנדבות מצטיינים" אומרת גב' חנה בן איון, מנהלת המחלקה להתנדבות ויוזמת הפרס "מגן ראש העיר למתנדבים מצטיינים", ןמציינת בגאווה כי "השנה הוענקו פרסים לעשרה מתנדבים מצטיינים ולארבעה ארגונים מצטיינים, בטקס מרשים שנערך בבית יד לבנים, בהנחייתו של מר דן כנר".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי נשא דברי ברכה ושיבח את פעילותם המגוונת של הארגונים ושל מערך המתנדבים, בשגרה ובעתות חירום, והודה לציבור המתנדבים באשדוד על תרומתם החשובה לציבור התושבים ולאיכות החיים באשדוד. לסרי ציין כי מחקרים בארה"ב ובאירופה מלמדים על קורלציה מובהקת בין התרומה ההתנדבותית של האדם לחברה לבין אושרו האישי. בדבריו, הציג ד"ר לסרי את ההיבט הכלכלי וציין כי מעבר לתרומה האישית והערכית של המתנדבים, הם מביאים לחיסכון ענק של מיליוני שקלים המושקעים חזרה בתחומים שונים לטובת תושבי העיר. ד"ר לסרי סיכם ואמר: "'אדם לאדם – אוהב' הוא המוטו שמוביל את המתנדבים ואנחנו מאמצים זאת".

דברי ברכה נישאו ע"י נציג משרד הרווחה ומנהל מחוז ירושלים, ראשת המינהל לשירותים חברתיים גב' רונית צור ומנהלת המחלקה להתנדבות גב' חנה בן איון. כולם פרגנו למתנדבים על פועלם למען תושבי העיר ושיבחו את העבודה האיכותית הנעשית בכל ימי השנה, במגוון תחומי פעילות, עבור עשרות אלפי אנשים – באהבה גדולה ובנתינת אין קץ.

מגן ראש העיר הוענק השנה ל-10 מתנדבים מצטיינים: חיים אזולאי, הרב שניאור גודמן, בני הזוג דינה וציון גמזו, יוסי גרינברג, רחל לוגסי, יוסף לנדאו, אתי מיימוני ודני מרוז, ד"ר לאה קנטי, יהודית שחר, רבקה שמיאן, ול-4 ארגונים מצטיינים: חברת "אדמה אגן", ארגון זק"א לכיש אשדוד, ארגון "ידידים למען הנוער והחברה", האגודה למען הקשיש והחברה באשדוד.

טקס "מגן ראש העיר" כאמור, הוא מיזם של מחלקת ההתנדבות העירונית במינהל לשירותים חברתיים, הנותן ביטוי של הערכה והוקרה לפועלם של המתנדבים ומעניק פרסי הצטיינות למתנדבים וארגונים שהעלו תרומה מיוחדת לקהילה באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך