מ.ס אשדוד מתעניינת בבלם יבנה ניבאלדו

מ.ס אשדוד מתעניינת בבלם יבנה ניבאלדו ששיחק בארץ בין היתר במכבי ת"א ובאירופה גם בריאל ויאדוליד מהליגה הספרדית, סנט אטיין הצרפתית ובלננש הפורטגזית. בקבוצה מחפשים שחקן בעל ניסיון במיוחד לנוכח הצעירים הרבים בקבוצה.

מ.ס אשדוד מתעניינת בבלם מכבי יבנה הברזילאי ניבאלדו.

בקבוצה יש רצון להביא שחקן מנוסה גם לכר הדשא ולא פחות לחדר ההלבשה. בגלל הקבוצה הצעירה והמכושרת של מ.ס, מחפשים שחקן בעל רזומה וניסיון ממנו הצעירים יכולים ללמוד.

ניבאלדו או בשמו המלא בטיסטה סנטנה, הוא שחקן עם רקורד עצום ובארץ שיחק גם במכבי ת"א במשך שנתיים. אבל זו היתה רק אחת התחנות שלו בקריירה הארוכה. הוא גדל במחלקת הנוער של קבוצת פלומיננזה, ולאחר מספר שנים בהן שיחק בקבוצות רבות במולדתו ברזיל, עבר בשנת 2006 לקבוצה הפורטוגלית בלננשש, שם היה שחקן הרכב קבוע, ועזר לקבוצה לסיים במקום החמישי ולהעפיל לגביע אופ"א.

אבל יש עוד. בשנת 2007 עבר לקבוצה הצרפתית סנט אטיין עבור 3 מיליון אירו, אך לא הצליח למצוא את מקומו בהרכב הקבוצה, והושאל לקבוצה מקטאריוני 2009 עבר לשחק בקבוצה הספרדית ריאל ויאדוליד, ובתום העונה, לאחר תום חוזהו, הגיע לישראל ועבר לשחק במכבי תל אביב בהעברה חופשית. בתום שנתיים מאכזבות בישראל, חזר ניבאלדו לשחק בליגת העל הפורטוגזית, כאשר חתם בשורות ריו אבה[1]. בעונתו הראשונה בקבוצה ערך 20 הופעות, אך לאחר מכן לא שיחק יותר בקבוצה, ובפברואר 2014 שוחרר מהמועדון.  ביולי 2014 חזר ניבאלדו לישראל וחתם לעונה אחת במכבי יבנה מהליגה הלאומית.

מ.ס אשדוד ראתה את השחקן כשהוא שיחק מולה העונה והוא בהחלט מתאים לפרופיל של השחקן שהם רוצים להביא. ייתכן כי יבנה תבקש תמורתו שחקן או ולא רק כסף, אבל צריך להמתין ולראות כיצד הדבר התפתח. ידוע שיבנה הייתה מאוד רוצה לראות את טימור אביטן חלוץ אשדוד משחק אצלה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך