אשדוד רוצה לעבור את נהריה בטבלה

ההפסד הבלתי צפוי של אשדוד העונה, היה בבית מול נהריה בסיבוב הראשון 77:74. ביום ראשון (20.00), היא תצא לנהריה לנסות אולי ל"החזיר" לה על המשחק הקודם. לאשדוד ולנהריה מאזן דומה של 6:6, כך שניצחון של אשדוד יביא לרצף של שני ניצחונות והיא גם תעבור את נהריה בטבלה.

עד עכשיו יש מי שבאשדוד טרם שכח את ההפסד הביתי לנהריה 77:74 במחזור השני בליגה, הפסד "לא מתוכנן", שהפתיע רבים ואיכזב את אנשי הקבוצה. הפסד שהביא לתקופה הגרועה של אשדוד בפתיחת העונה עם 3 הפסדים רצופים והרבה לחץ. המאמן צביקה שרף כל הזמן הזכיר אז לשחקנים : "אתם חייבים לי על ההפסד לנהריה".

ביום ראשון (20.00) תתארח אשדוד אצל נהריה במשחק שבו היא יכולה לא רק "להחזיר" על ההפסד ההוא בסיבוב הקודם, אלא גם לעבור אותה בטבלה. לשתי הקבוצות מאזן דומה של 6:6 ואם אשדוד תנצח היא תעבור את נהריה.

מי שנמצא בכושר טוב הוא צ'ארלס תומאס שבלט במשחקים האחרונים כולל בשמינית מול כפר-סבא והוא מהווה תוספת כח חשובה לקבוצה. אבל תמיד המפתח יהיה אצל אייזה סוואן ודיונטה גארט, כשהאחרון מבחינת מספרים, הוא הכי יעיל בקבוצה.

נהריה נמצאת בתקופה לא טובה מבחינתה. עירוני נהריה  נמצאת כבר עם שלושה הפסדים רצופים, שניים בליגה לראשל"צ וחיפה ואחד בגביע מול הרצליה.כך שגם היא תרצה לחזור לעצמה עם ניצחון על אשדוד. ישפטו רומנו, ביניש סימאני

הקבוצה תוציא הסעות למשחק שייצאו כבר בשעה 17.15 ומי שיגיע בצהוב יזכה להסעה לנהריה ולכרטיס למשחק ב-20 שקלים. בהחלט יוזמה מבורכת.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך