זריהן (ה)ניב תיקו 2:2 בין אשדוד לר"ג.

צמד שערים של ניב זריהן, חילק את הנקודות בין מ.ס אשדוד להפועל ר"ג (2:2), במשחק הראשון של רוני אואט כמאמן ראשי. אשדוד חזרה מפיגור לתיקו וכמעט השלימה מהפך עם שתי החמצות של בקל (80) ואור אינברום (82). אשדוד שלישית בליגה. בשבוע הבא תגיע לאשדוד קרית-גת.

ניב זריהן, ממשיך להיות הדבר החם באשדוד. לאחר שער בגביע, בניצחון 2:1 על קרית-אתא, הוא כבש היום, שישי, צמד מול הפועל ר"ג ודאג לחלוקת נקודות בין מ.ס אשדוד להפועל ר"ג.

זה היה משחק הליגה הראשון של רוני אואט כמאמן ראשי על הקווים. הוא היה שמח לניצחון, אבל חלוקת הנקודות, עדיין שמרה את מ.ס אשדוד חזק בתמונה הצפופה של הצמרת ועדיין הכל פתוח, בוודאי שהיא רחוקה מהמקום הראשון, שם נמצאת הפועל פ"ת, רק 3 נקודות, משחק אחד.

זה התחיל טוב למ.ס אשדוד כמו במשחק הגביע ביום שלישי. 14 דקות במשחק, זריהן יצר לעצמו מצב, בעט לקורה ופנימה,0:1. דווקא כאשדוד נראתה טוב, חזרה ר"ג למשחק. דידייה רוסו מר"ג כבש את השוויון (18). השער בישר תפנית ואלה היו הדקות של ר"ג במשחק, במיוחד של הזר המצוין שלהם, מייקל טוקורה, אחד הזרים הטובים ששיחקו עד כה מול אשדוד. 6 דקות לירידה למחצית הצליחה ר"ג להפוך את זה לשער, מרגלי לירון דיאמנט.

נכנס כמחליף והשפיע על המשחק. גדי קינדה. צופה בו רועי בקל. (צילום: פבל)
נכנס כמחליף והשפיע על המשחק. גדי קינדה. צופה בו רועי בקל. (צילום: פבל)

למחצית השנייה, עלתה אשדוד אחרת. טובה יותר, מסוכנת יותר, כפי שרגילים לראותה. עם חילוף מתבקש של גדי קינדה במקום חן עזריאל. בתוך 10 דקות היא גם כבשה. טום בן זקן העלה כדור מצוין לרחבה, שהגיע לזריהן והאחרון כבש את השני שלו 2:2. אשדוד המשיכה ללחוץ והייתה שווה שער שלישי. 10 דקות לסיום החמיץ בקל מול שוער ר"ג, פשכצקי ו-2 דקות אח"כ, החמיץ אור אינברום מול שער חשוף. זה נגמר 2:2. במחזור הבא תגיע קרית-גת לאשדוד.

אשדוד: משפתי, בן זקן, מקדש, סירושטיין, בן שמעון (מושל), בקל (קוגבינה), מונד, אוחנה, זריהן, אינברום, עזריאל (קינדה)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך