שינויים אצל האלופה, פלסנס הגיעה, סאני עזבה

במכבי בן אשדוד, אלופת ליגה העל לנשים בכדורסל, החלו בביצוע השינויים לקראת המשך הליגה. הזרה החדשה, תרזה מוניק פלסנס נחתה היום, שישי, בארץ ובמקביל עזבה הבוקר את הארץ הזרה אולינקה סאני. בשבוע הבא אמורה להגיע טאנישה רייט, אז תעזוב ככל הנראה אשלי האוטס.

מכבי בן אשדוד, אלופת ליגת העל לנשים, החלה בשינויים המקצועיים בקבוצה. כפי שנכתב, הקבוצה החתימה את הזרה החדשה, תרזה מוניק פלסנס, שהגיעה לארץ היום, שישי,  בצהרים ובמקומה עזבה הבוקר, אחת הזרות של הקבוצה, אולינקה סאני.

פלסנס, 24, היא סנטרית המתנשאת לגבוה 1.96, בעברה קבוצת ה- WNBA של טולסה וכן אדנה הטורקית, שניצחה את אשדוד בגביע ה"יורוקאפ" בארץ. אז קלעה פלסנס 15 נקודות. עכשיו היא תהיה בצד הצהוב. פלסנס אמורה לשחק ביום שני במשחק הצמרת מול המוליכה מרמת חן, בחוץ. מדובר בהחלט בתוספת כח חשובה למשחק ובעיקר להמשך הליגה.

 

 

אבל זהו אינו השינוי היחיד. ב- 1.1 בשבוע הקרוב, תגיע לארץ זרה נוספת שהוחתמה. זוהי טאנישה רייט, מהזרות הטובות שהיו בארץ. רייט אמורה להחליף את אשלי האוטס, שלגביה יש חילוקי דעות, האם היה עליה לעזוב. אבל מאחר ומותרות רק 3 זרות וביחד עם מוניק אוליבר, שהוחתמה רק לפני כשבועיים יש לקבוצה 3 זרות, האוטס תצטרך לעזוב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך