היום טבילת האש של רוני אואט בליגה

היום, שישי, תארח מ.ס אשדוד את הפועל ר"ג (15.00). זה יהיה משחק הליגה הראשון של רוני אואט כמאמן עם הצוות שלו שכולל את שמואל בוכריס ועידן בן אבו. אואט: "מבחינתי הכי חשוב שנחזור למסלול הניצחונות". אדיר טובול ייעדר. דין דוד בספק גדול למשחק.

מ.ס אשדוד תשחק היום , שישי, את משחק הליגה הראשון לאחר איל לחמן, מול הפועל ר"ג, בבית (15.00). זה יהיה גם משחק הליגה הראשון של רוני אואט כמאמן הקבוצה. אומנם אואט כבר אימן משחק ובהצלחה, אבל זה היה מול מכבי קרית-אתא בגביע המדינה, בה ניצחה מ.ס אשדוד 1:2, ביום שלישי. אגב זה יהיה גם משחק הליגה של הצוות המקצועי שכולל את שמואל בוכריס היועץ המקצועי ועידן בן אבו.

רוני אואט התייחס למשחק:  "אומנם יש פרפרים בבטן, אבל זה לא יחלוף מיד בשריקה. מהרבה בחינות זה משחק של ציון דרך. כבר כמה משחקים שלא ניצחנו במשחק ליגה. אחרי כל מה שקרה בשבוע האחרון זה משחק הליגה הראשון שלי ובסופו של דבר הליגה היא הלחם שלנו. אני מאמין שהשחקנים מבינים את המשמעות ויודעים שבאים למשחק קשה נגד קבוצה שבתקופה האחרונה עשתה שדירוג רציני. הפועל ר"ג מבקיעה שערים רבים ומראה לאחרונה אופי ואנחנו מתייחסים במלוא הכבוד. מבחינתו מה שהכי חשוב, שנחזור למסלול הניצחונות."

כמו שזה נראה ייעדרו באשדוד דין דוד החלוץ והמגן אדיר טובול. דין דוד בגלל עומס על שרירי הבטן והתאמן בריצה בלבד. טובול ייעדר בתקופה הקרובה לפחות 10 ימים בגלל מתיחה ברצועות הברך והוא לא התאמן כלל. רועי בקל צפוי לשוב להרכב לאחר מחלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך