הרב פינטו מוציא 30 אוטובוסים למערת המכפלה!

מאות מחסידיו של הרב ייסעו במוצ"ש הקרוב לתפילה מיוחדת במערת המכפלה. הערב (חמישי) יתקיים השיעור השבועי של הרב בישיבה ברובע י"ב

הרב יאשיהו פינטו יוצא עם מאות מחסידיו במוצ"ש הקרוב לתפילה מיוחדת במערת המכפלה. חסידיו של הרב יעלו על אוטובוסים ממוגנים באשדוד עם צאת השבת, ויגיעו למזרח העיר בחברון עם ליווי של חיילים רבים.

בן ציון עטיה, מחסידיו הבולטים של הרב, אמר כי "יש ביקוש גדול והטלפונים של המארגנים לא מפסיק לצלצל מבקשות הגעה למעמד הקדוש. אנשים מבקשים להגיע, ואנחנו מנסים לעלות את כמות האוטובוסים מול גורמי הביטחון. כל שנה מתקיימת תפילת רבים מיוחדת לכל הישועות זכות אבות ואימהות זכות גדולה וחזקה".

4a0k3lto

מעבר לכך הערב (חמישי) בשעה 21:00 יתקיים השיעור השבועי של רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א  בהיכל הישיבה הקדושה "שובה ישראל" ברובע י"ב  באשדוד.

בן ציון עטיה מספר על השיעור כ"חוויה רוחנית מרגשת ומחזקת, המרוממת את הנפש, במיוחד בימים אלו שהמצב הביטחוני והכלכלי במדינה במצב ירוד, ורואים עין בעין שאין על מי לסמוך רק על אבינו שבשמיים. המיוחד שכולם מוצאים בשיעור השבועי שכבוד האדמו"ר מדבר לכולם ועל ענייני היום יום שצריכים חיזוק. ההרגשה מיוחדת שאני מרגיש שכבוד הרב דיבר רק אלי ונוסף לבאי השיעור כך אומרים ממש כל אחד מקבל את דברי התורה והחיזוק מכבוד האדמור כדברים אישיים אליו לחיים הפרטים והכללים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך