עושים כבוד לנוער באשדוד

טקס הוקרה לפעיל המצטיין ויקיר הנוער התקיים השבוע, וחשף כי אלפי תלמידים ובני נוער מתנדבים בעיר עם הפנים לקהילה וצרכיה, ומהווים בעשייתם המבורכת דוגמה ומופת לבני הנוער ולחברה הישראלית כולה. המצטיינת העירונית היא תמר ג'ינלי, והתואר "יקיר הנוער" ניתן לארמונד "בנדה" בן דוד, אשר הומלץ על ידי תלמידים ובני נוער תוך התחקות אחר הישגיו ופועלו הייחודיים

בטקס מכובד ומעורר השראה אותו הפיקו מזל שאלתיאל ראש תחום נוער בחברה העירונית, ומיטל אליאס רכזת מעורבות חברתית במינהל החינוך, ציינו בגאווה את "נבחרת" המצטיינים של אשדוד לשנת תשע"ו. תהליך בחירת המצטיינים חשף עובדה מרגשת כי אלפי תלמידים ובני נוער מתנדבים בעיר עם הפנים לקהילה וצרכיה, אלפי בני נוער אשר מהווים בעשייתם המבורכת דוגמה ומופת לבני הנוער ולחברה הישראלית כולה.

נבחרת המצטיינים והראויים לשבח זכו לאות הוקרה המביעה הערכה לפעילותם הייחודית שנעשית בהתמדה, בהתלהבות ומתוך אחריות מעוררת כבוד. המצטיינים אשר קיבלו תעודת הצטיינות הם: אריאל צבי בן שלמה מ"אור לחינוך", טל טרוינה מתנדבת מד"א ומד"צית במתנ"ס ד', גל ארליכמן מעמותת "סימפל יו" בפרויקט "ריל אן ריל", אופק סהר רמזרקר על פעילות מש"צים, שליו מור על הפעילות בתנועת הנוער העובד והלומד ואירגון "ליד", ליה פוליאק מד"צית במתנ"ס בית לברון, אופיר גולדנברג מתנועת הצופים, הדר שטרית על פועלה בעמותות: קו לחיים, משען למרפא ותקווה למרפא, נתנאל שפרונג מתנועת עזרא–סניף עולים.

המצטיינת עירונית שנבחרה היא תמר ג'ינלי, נערה בעלת אופי ייחודי, אשר הנתינה והמעורבות החברתית הינם חלק משגרת חייה, חלק מה-DNA שלה. תמר החלה את התנדבותה כבר מביה"ס היסודי וכיום מהווה דמות לחיקוי, הן בתחום הלימודי והן בתחום הערכי. תמר התנדבה בתחומים ובאפיקים רבים כל כך, לא רק כדי לסמן וי, בכל תחום בו היא התנדבה, הובילה מהלכים ופרויקטים והשאירה בהם את חותמה. אנו מאמינים כי תמר בעתיד תוביל מהלכים בקנה מידה גדול יותר, תמר היא המנהיגה של המחר. תמר הינה מצטיינת עירונית ומחוזית ומועמדת כמצטיינת של מחוז דרום ע"ש אלעד ריבן.

תואר נוסף שניתן השנה הוא "יקיר הנוער". רבים מתושבי העיר, נוער ומבוגרים, מתנדבים ברחבי העיר במסגרות רבות ומיוחדות עם הפנים לקהילה. יקיר הנוער לשנת תשע"ו הינו ארמונד בן דוד, המכונה "בנדה", אשר הומלץ על ידי תלמידים ובני נוער, תוך התחקות אחר הישגיו ופועלו הייחודיים כמו אנשים רבים המהווים מופת בעיר. במשך רוב שעות הפנאי שלו, בזמן שעוד עבד, עסק במתן בסתר, גייס מתנדבים לטובת כל תהליך חלוקת המזון, ובעת הצורך נענה לכל קריאה של מישהו הזקוק לעזרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך