קיצונים השליכו פליירים ברובעים החרדים נגד גיוס לצבא

חרדים קיצונים השליכו פליירים ברובעים החרדים נגד גיוס לצבא, והזמינו את הציבור להשתתף בהפגנה, וזאת למרות שרוב הציבור החרדי סולד מאותם קיצונים

תושבי הרובעים ג' ו' ז' ח' וכל מי שביקר באזור, גילה תופעה חדשה שמוכרת בערים החרדיות בני ברק וירושלים, פליירים רבים פוזרו ברחובות הרובעים, המדברים על האיסור החמור בגיוס לצבא, והזמנה להפגנה נגד הגיוס שתערך בכיכר השבת שבירושלים.

אותם קיצונים שפיזרו את הפליירים חולקים בדעתם על כל רבני המגזר החרדי, (ומרבית הציבור החרדי סולד מהם) ומנסים לפלג את הציבור החרדי בעניין הגיוס, באשדוד זו לא הפעם הראשונה שפוזרו פליירים כאלו, אך בהחלט זהו צעד שמערב את הפילוג שיש בתוך המגזר החרדי מול קומץ הקיצונים שמשתדל להשחיר אותם.

יוני תלמיד ישיבה ברובע ג', אמר לאתר אשדוד אונליין כי "אנחנו יודעים שרוב הרבנים והציבור החרדי נגדנו, ולמרות זאת אנחנו בעד שכולם ידעו שאסור ללכת לצבא, מקלקלים שם את בחורי הישיבות, ומערבבים אותם עם נשים ומושגים חילוניים" לשאלתי למה באשדוד ? הרי אין כאן כמעט חרדים שיגיעו להפגנה הזו, השיב " בכל מקום בו יש סכנה שיגייסו בחורי ישיבות אנחנו פועלים, ואשדוד זה אחד מהמקומות הללו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך