חן חן עזריאל. שער ניצחון של חן עזריאל העלה את אשדוד לסיבוב ח

שער של חן עזריאל 6 דקות לסיום, העלה את מ.ס אשדוד לשלב ח' בגביע המדינה. אשדוד ניצחה את קרית אתא מליגה א' 1:2, עזריאל וניב זריהן (בדקה הראשונה) כבשו לאשדוד. שחר סימנטוב השווה זמנית (52) לקרית אתא. עכשיו הפנים לליגה מול הפועל ר"ג ביום שישי.

בשורה התחתונה, מ.ס אשדוד עשתה את זה. היא ניצחה 1:2 את קרית אתא מליגה א' ועלתה לשלב הבא, סיבוב ח' בגביע המדינה.

אשדוד שאחרי לחמן עם רוני אואט על הקווים, פתחה את המשחק הכי טוב שמאמן וקבוצה יכולים לרצות. עוד לא עברה דקה שלמה, ניב זריהן (עם שער ובישול במשחק)  קיבל כדור ממיכאל אוחנה (מהטובים במשחק) ועשה מזה 0:1. כל הלחץ נרגע.

ואולי בגלל זה, אשדוד לא תרגמה יתרון במחצית הראשונה לעוד שערים כמו בדקה ה-16 כשעמרי אלון, שוער קרית-אתא, הממוקמת במקם ה-11 בליגה א' צפון, מנע את ה-2:0 מזריהן ואולי את סוף הסיפור.

במחצית השנייה הייתה פחות טובה אצל אשדוד וקרית אתא האורחת ניצלה את זה עד תום והשוותה בדקה ה-52, מרגלי שחר סימנטוב, לו עבר בליגות הגבוהות.

ניב זריהן האיש של המשחק עם שער ובישול. (צילום: פבל)
ניב זריהן האיש של המשחק עם שער ובישול. (צילום: פבל)

הדבר האחרון שאשדוד רצתה, זה תיקו מול קבוצה מליגה א' והארכה. את זה מנע מכולם חן עזריאל שחזר לאחרונה מפציעה, 6 דקות לסיום הזמן החוקי. ניב זריהן כובש השער הראשון, הגביה ועזריאל קפץ מעל כל הגנת קרית-אתא ושלח את אשדוד לסיבוב ח' ואתא את, הביתה.

עכשיו חוזרים לדבר האמיתי, ליגה וביום שישי תתארח הפועל ר"ג באשדוד (15.00), גם שם צריכים ניצחון.

אשדוד" ג'רפי, בן זקן, סירושטיין, ברדע, בן שמעון (טובול), קינדה, אינברום, אוחנה, עזריאל, זריהן, קוגבינה (מונד)

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך