נתפס חשוד בשוד מזויין בסניף בנק הדואר באשדוד

כמעט שנה חלפה מאז ארע שוד מזויין בסניף בנק הדואר באשדוד, הצליחה משטרת ישראל לשים ידה על חשוד במעשה. התפנית בחקירת המקרה התאפשרה הודות לפענוח טביעת אצבע שהושארה על הפתק בו השתמש החשוד בשוד. החשוד שנעצר לפני כשבוע מכחיש כל קשר למעשה. בתום חקירה מורכבת, כתב אישום נגדו יוגש באמצעות פרקליטות דרום כבר בימים הקרובים.

לפני כשבועיים חלה התפתחות דרמטית בתיק חקירת אירוע שוד מזויין שהתרחש בתחילת השנה בסניף בנק הדואר ברובע ו' בעיר אשדוד. פיענוח טביעת אצבע על ידי מעבדת הזיהוי של משטרת ישראל, אותה הותיר החשוד על פתק בו השתמש במהלך האירוע, הביאה למעצרו של יליד 87' תושב שדרות שהתגורר אז בסמוך לסניף הבנק באשדוד. מיד לאחר מעצרו הועבר החשוד לחקירה במשטרה, שם שמר בתחילה על זכות השתיקה בפני חוקריו. בהמשך חקירתו, תוך הארכת ימי מעצרו, מסר החשוד טענת אליבי שהופרכה והכחיש כל קשר לאירוע השוד ולפתק בו בוצע שימוש באירוע, על אף שנמצאה טביעת אצבע של החשוד עליו. אט אט במהלך החקירה התגבשו ראיות כלפי החשוד שהבשילו עד לכדי כתב אישום שיוגש בימים הקרובים כנגדו באמצעות פרקליטות מחוז דרום.

בתחילת השנה, 6.1.2015, ארע שוד מזויין בסניף בנק הדואר ברובע ו' בעיר אשדוד. חשוד שנכנס למקום, ודאג אף להוציא מספר לתור, המתין והתיישב הרחק מהדלפק. בשלב מסוים ניגש החשוד לכספרית כשחלק מפניו מוסתרות והגיש לה פתק בו היה כתוב – "יש לי נשק ולך כסף את כל הכסף אלי ומהר" תוך שמרים את חולצתו כפי הנראה בתנועת מסר מאיים. העובדת המפוחדת העבירה לחשוד סכום כסף של 5,500 ₪ שהיו ברשותה, וזה מיד עוזב את הסניף. סריקות נרחבות שערכו שוטרי משטרת ישראל באזור וצפייה במצלמות האבטחה במקום לא סייעו בידי חוקרי המשטרה לפענח בשלב זה את המקרה, עד אשר כאמור הצליחו בתחילת החודש חוקרי הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל לפענח את טביעת האצבע אשר נמצאה על הפתק בו השתמש החשוד. לאור הפיענוח נעצר החשוד שעבר בינתיים להתגורר בעיר שדרות, ובחיפוש שנערך בביתו איתרו השוטרים נעלי עור התואמות לנעליו של החשוד שביצע את השוד. מעדויות שנאספו, בין היתר ממקורביו בעבר, עלה כי זה סיפר להם על המעשה ואת סכום הכסף אותו שדד וכי בכוונתו לצאת מהארץ בקרוב, עובדה שהתבררה כנכונה וכי יומיים לאחר האירוע יצא החשוד את גבולות המדינה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך