האלופה בניצחון שלישי רצוף

מכבי בן אשדוד ממשיכה ברצף הניצחונות וכבר רשמה ניצחון שלישי רצוף, הפעם על בנות הרצליה מהצמרת 65:80. אלישה קלארק הצטיינה עם 23 נקודות. הסיבוב השני כך נראה הולך להיות שונה לגמרי.

מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים, ממשיכה במומנטום והיא כבר עם ניצחון שלישי ברציפות והפעם על בנות הרצליה מהצמרת 65:80. כמו שזה נראה הסיבוב השני של האלופה, יהיה אחר, לגמרי אחר.

המשחק נפתח באיחור של רבע שעה, כשהרצליה הודיעה כי שכחה את כרטיסי השחקן. ההערכה באשדוד הייתה שהקבוצה מחכה להגעתה של מישל סנאו, היישר מנמל התעופה, אבל באשדוד ניאותו לבקשה, השחקנית הגיעה ואשדוד…ניצחה.

לאחר רבע ראשון צמוד היו אלה דווקא בנות הרצליה שהובילה 12:13 ונראה היה כי הקבוצה שוב תגיע למשחק צמוד כמו במשחק ההפסד בסיבוב הקודם בהרצליה.

אבל אז הגיע הרבע השני, בנות הרצליה ברחו ליתרון של 23:16, כשאלישה קלארק מושכת את הקבוצה עם 23 נקודות בסופו של דבר, 11 ריבאונדים ו-3 אסיסטסים. הקבוצה ברחה עד למחצית להפרש של 35:29.

הרבע השלישי היה שוב צמוד, אבל הרבע הרביעי סגר עניין סופית, כשאשדוד מנצחת בו 29:21 ולא משאירה סיכוי לבנות הרצליה, עד לסיום 65:80.

אשדוד: קלארק 23, לויצקי 14, אוליבר 13, דורון 11, האוטס 8, בן נון 5, סאני 4, פרסלי 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך