צוות חדש התחלות חדשות

מאמן חדש התחלות חדשות. מ.ס אשדוד תשחק היום, שלישי (20.00) בבית, מול קרית אתא מהמקום ה-11 בליגה א' צפון. אשדוד רוצה לנצח עם הצוות החדש שהחליף את איל לחמן, רוני אואט ושמואל בוכריס. הקבוצה רוצה וצריכה לעלות שלב.

קבוצת הכדורגל של מ.ס אשדוד תתחיל היום, שלישי (20.00) עידן חדש לאחר איל לחמן. על הקווים יעמדו עוזר המאמן רוני אואט ושמואל בוכריס היועץ המקצועי, במשחק מול קריית-אתא במסגרת גביע המדיה סיבוב ז.

למרות היחילופים המקצועיים, אשדוד צריכה לעבור את קרית-אתא, הנמצאת במקום ה-11 בליגה א' צפון. נכון, בגביע תמיד יש סינדרלות ואתא ניצחה את האחרונה בליגה השבוע, מג'דל כרום 0:4, אבל על הנייר אשדוד טובה יותר ואמורה לעבור את השלב.

אואט ובוכריס מתכוננים ברצינות למשחק  ומתבלטים לגבי ההרכב. לרשות השניים יעמדו כל סגל השחקנים. בהנהלתה הקבוצה ערכו שיחה עם השחקנים והבהירו כי אואט ובוכריס הם אלה שידריכו את הקבוצה בגביע ובשישי מול הפועל ר"ג. אגב תוצאות טובות בשני המשחקים, עשויה לסולו בפני השניים את הדרך לתקופה ארוכה של אימון הקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך