מתנה ליומהולדת לשרף מאשדוד. ניצחון גדול על האלופה מירושלים 76:80

ניצחון על אלופה. לאחר 3 הפסדים רצופים רצתה אשדוד לחזור לניצחונות. אבל היא ארחה את האלופה מירושלים, לה היו תכניות משלה. אשדוד במשחק מצוין, במיוחד ברבע השני, ניצחה את ירושלים וחזרה לעצמה. אשדוד הוכיחה שהיא יכולה אולי להפסיד לכל קבוצה, אבל גם לנצח כל קבוצה, כולל האלופה! שרף שחגג יומהולדת : אמרתי לסוואן אם זה יהיה יומהולדת 64 של זקן או צעיר , תלוי בו".

מזל טוב מר שרף. איזו מתנה קיבלת מהשחקנים שלך.

צביקה שרף שחגג 64 לא יכול היה לבקש מתנה גדולה מזה. ניצחון על האלופה מירושלים  76:80  ועצירת רצף 5 ההפסדים. איזה ניצחון ענק. אייזה סוואן, צארלס תומאס ודיונטה גארט היו אנשי המשחק.

הרבע הראשון היה צמוד. פישר מירושלים המשיך את כושר הקליעה הנהדר שלו ונתן לאדומים יתרון 2:6 מוקדם לצד דאנקן, אבל גארט המצוין התחמם בצד השני והשווה ל-12:12. שלשת הבכורה של סוואן נתנה לאשדוד יתרון, אבל שלשה של גפני ממש עם הבאזר השוותה ל-19:19 בירידה לרבע הראשון.

מזל טוב צביקה. (צילום לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)
מזל טוב צביקה. צביקה שרף. (צילום לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

הרבע השני היה כמעט כולו של אשדוד. רולנד החזיר לאדומים את היתרון, 22:23, אבל נפצע בכתפו וירד למספר דקות לטיפול. שלשה של גארט, שתיים רצופות של אורלנד ושתיים נוספות של סוואן הגדילו את היתרון של המארחים ל-29:37. רולנד שחזר נחסם וגארט במתפרצת קבע 29:39 וגרם לפרנקו להשתמש בפסק זמן. ג'נינג קלע את השלשה השנייה של האורחים לעומת 10 של אשדוד וצימק ל-39:32 במחצית.

תרם את חלקו. תומאס. (צילום לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)
תרם את חלקו. תומאס. (צילום לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

לאחר המחצית חזרה ירושלים אחרת מזו של הרבע השני. פישר בפאול וסל ורולנד בשלשה הורידו ל-41:40. סוואן חימם את הידית וביחד עם תומאס היעיל ביסס את היתרון, 43:50. כל פעם שאליהו או רולנד מעט צימקו, הגיעה מיד תשובה של סוואן או גארט הנפלאים וסל של גלאדנס קבע 51:59. שלשה של הלפרין על הבאזר חתמה את הרבע בפיגור 59:54.

הרבע השלישי היה צמוד ומותח עד לדקה האחרונה. וורקמן שעלה במקום סולומון ,קבע. 54:64 – עשר הפרש לאשדוד. זה נראה גמור, אבל לא לשכוח שזו האלופה מירושלים. דאנקן, שמכיר היטב את הסלים בהיכל הקריה, לא נתן למשחק לברוח עם שלשה וקליעות עונשין ושלשה נוספת של גפני פתחה את המשחק מחדש, 66:64. סוואן עצר את כדור השלג בחדירה יפה, רולנד מיד ענה באחת משלו ודאנק של גפני השלים את המהפך, 69:71.

המותחן נמשך. תומאס החטיא שלשה, אבל סוואן תיקן בריבאונד התקפה והחזיר את היתרון מהקו, 71:72. דאנקן איבד ותומאס העניש בצד השני. דאנקן החטיא זריקה קשה ואורלנד השלים ריצת 0:8 בשלשה מהפינה. רולנד מיזער נזקים בסל מהיר, לפני שתומאס קלע סל גדול וגם משך עבירה, 73:79 (49 שניות לסיום). רולנד שוב לקח אחריות וחתך את הפער בחצי עם שלשה (36 שנות לסיום). תומאס ואליהו החליפו איבודים וגארט קלע אחת מהקו, 76:80 בסיום.

 

חתן השמחה שרף : "היה ברור לי שירושלים אחרי השיא של העלייה הם הגיעו יותר רגועים. אנחנו הצלחנו להוריד את הלחץ הפסיכולוגי של חמשת ההפסדים. אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה וגם להפסיד. אמרתי  לאייזה סוואן, שאם אהיה 64 זקן או צעיר, זה תלוי בו".

לאשדוד: סוואן 25, גארט 18, תומאס 15, אורלנד 11, וורקמן 7, גלאדנס 4.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך