באשדוד עוקבים בדאגה אחר ההתפתחויות בגבול הצפון

המצב המתוח בגבול הצפון, מדיר שינה מגורמי ביטחון ישראלים, ובצמרת העיר אשדוד שומרים על קשר רציף עם פיקוד העורף, על כל מקרה שחלילה יתפתח באיזורינו

המצב בגבול צפון הארץ הולך ומחמיר לקראת הסלמה אפשרית, וזאת לאחר החשש כי המודיעין הישראלי נתן ידו בחיסול סמיר קונטאר האיש שידיו מגואלות בדם ישראלי, ואכן לא חלפו להן שעות בודדות ושלושה רקטות נחתו באזור נהריה, לאחר אזעקה שפילחו את גבולות הצפון, וכמובן שצה״ל לא נח על זרי הדפנה ובשעה האחרונה תקף בגבול לבנון מטרות טרור של חיזבלה.

המצב המתוח באזור מעלה חשש גדול בקרב גורמי הביטחון בעקבות הסלמה אפשרית מול החיזבלה בגבול לבנון, החיסול המתבקש נעשה בדייקנות רבה, ובעיתוי מעולה מבחינת כוחות הביטחון הישראלים, שכן נסראלהה וחיילו עסוקים בקרבות שבגבול לבנון סוריה.

אלא שהחיסול שבוצע אתמול יכול להצית את האזור כולו, וזאת מחשש שגורמים בחמאס שנמצא בדרום הארץ, ינסו להזדהות עם אותם גורמים בחמאס המחפשים נקמה, וזאת לאחר שבשבועיים האחרונים ניסו מחבלי חמאס לבצע פיגוע ראוותני בגדר המערכת ע״י הנחת מטעני צינור, שרק בנס לא היו נפגעים באותם מקרים.

אי לכך החליטו בעיריית אשדוד כי העיר אמורה להיות מוכנה על כל תרחיש שיהיה חלילה, וראש העיר ד״ר יחיאל לסרי עומד בקשר רציף עם גורמי הביטחון בכלל ופיקוד העורף בפרט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך