האלופה רוצה ניצחון שלישי ברציפות על השנייה מהרצליה

מכבי בן אשדוד, אלופת ליגה העל בכדורסל נשים, עומדת היום, שני (19.00), בפני משחק צמרת חשוב במסגרת המחזור התשיעי, בביתה, מול השנייה בטבלה, בנות הרצליה. הקבוצה רוצה ניצחון שלישי ברציפות לשנות את הסטטוס קוו בצמרת.

האלופה מכבי בן אשדוד, תארח היום שני (19.00) את השנייה בטבלה, קבוצת בנות הרצליה כשהיא רוצה להמשיך את המומנטום החיובי בו היא נמצאת ולהשיג ניצחון שלישי ברציופת, שיקרב אותה למוליכת הטבלה.

בקבוצה ימשיכו להסתמך על היכולת הטובה של הזרה החדשה, מוניק אוליבר ועל התפוקה הקבועה של שי דורון, אלישה קלארק וקטיה לויצקי. אגב ייתכן וזה יהיה משחקה האחרון של אחת הזרות אולינקה סאני, מאחר ובמהלך השבוע הבא, אמורה להגיע הזרה החדשה של הקבוצה, טאנישה רייט.

בקבוצה מודעים לחשיבות המשחק ונערכים לכך בהתאם. הקבוצה יצאה בקריאה לאוהדיה להגיע ולדחוף את השחקניות במשחק החשוב מול הרצליה. ניצחון של אשדוד, יעלה אותה בדירוג בטבלה ויקרב אותה למוליכה מרמת חן.

הקבוצה מצאה היום זמן להגיע כחלק מהפעילות למען הקהילה, לבית הספר "יחד", שם ערכו משחק ראווה עם התלמידים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך