רוני אואט ושמואל בוכריס יעבירו את המשחק בגביע

במ.ס אשדוד החליטו כי ביום שלישי בגביע המדינה, יעמדו על הקווים רוני אואט עוזר המאמן ושמואל בוכריס, היועץ המקצועי. אבוקסיס, אלישע לוי ואלי כהן הם המועמדים לאימון, אבל המינוי עשוי להתרחש אולי אפילו לאחר משחק הליגה מול הפועל ר"ג, בשישי. בהודעה שהוציאה הקבוצה : "ההחלטה על סיום עבודת לחמן, התקבלה לאחר ההפסד בגמר גגביע הטוטו". הקבוצה יצאה הודעה רשמית בעניין אואט.

עד יום שלישי, לא יומנה מאמן במ.ס אשדוד, במקומו של איל לחמן שסיים את דרכו בקבוצה.

בקבוצה החליטו לא להכנס ללחץ של זמן, מאחר וביום שלישי כבר צפוי משחק גביע לקבוצה בבית מול קרית אתא. אי לכך החליטו כי את המשחק הקרוב יעביר עוזר המאמן רוני אואט שמואל בוכריס, שהיועץ המקצועי.

בכל מקרה בהנהלה בודקים מספר אפשרויות למינוי מאמן בכיר לקבוצה. המועמדים הם, יוסי אבוקיסיס שאימן בבני יהודה עד לפני 2 מחזורים. אלישע לוי, שאימן בעונה שעברה את הפועל באר שבע במשך מספר עונות ואלי כהן שפוטר רק בשבוע האחרון מסכנין.

בקבוצה רוצים למנות מאמן לזמן ארוך וכמו שזה נראה, ייתכן כי הוא יוחתם לתקופה ארוכה יותר מאשר עד לתום העונה, אלא יוחתם לעיונה הזאת ועונה נוספת. כרגע זה נראה כי עד המשחק הקרוב מול הפועל ר"ג, ביום שישי, עשויה הקבוצה להחתים את אחד מהשלושה, אבל זה יכול להתרחש גם לאחריו.

הקבוצה פרסמה הודעה בשם ג'קי בן זקן: "בתקופה האחרונה ישנם הרבה מאוד פרסומים סותרים לגבי מידת מעורבותי בנעשה במ.ס אשדוד ולכן זה הזמן לשים את הדברים על דיוקם. ראשית לגבי עונת המשחקים הנוכחית בוודאי שלא חל שינוי במידת מעורבותי במועדון. כידוע לקבוצה יש את התקציב הגבוה ביותר בליגה הלאומית וזאת בהסתמך על הבטוחות האישיות אותן אני העמדתי בבקרה התקציבית. לעניין יו"ר העמותה יורם מרציאנו, שלקח על עצמו את תפקיד זה וזאת לבקשתי, יורם החליף את מנדל דוידוביץ שהחליט לאחר שנים רבות לפרוש מפעילות בעמותה.

לעניין איל לחמן, אני אכן זה שקיבל את ההחלטה להחתים את לחמן כמאמן ולכן חשבתי שיהיה ראוי שאני זה שאבשר לו על ההחלטה להפסקת עבודתו. בניגוד לפרסומים אין מדובר בהחלטה אמוציונלית של רגע לאחר המשחק. ההחלטה התקבלה ביום רביעי בבוקר בפגישה שהתקיימה לאחר ההפסד בגמר גביע הטוטו לבקשת,יו"ר העמותה, יורם מרציאנו ובתאום עם מספר חברי הנהלה נוספים וסוכם כי אני אודיע לאייל על ההחלטה מיד לאחר המשחק ובלי כל קשר לתוצאה. יש לי הערכה גדולה מאוד לאיל הן כאדם והן כמאמן אך לצערי לאור התוצאות והשאיפות של המועדון לחזור בכל מחיר לליגת העל כבר העונה, נאלצתי לקבל את העמדה הנחרצת של רוב חברי העמותה וזאת בניגוד למדיניות אותה החלתי במועדון במשך שנים רבות לא לפטר מאמן במהלך עונת המשחקים דבר שעמד לנו לרועץ בעונה הקודמת, בה ירדנו בסופה ליגה".

היום הוציאה הקבוצה הודעה לעיתונות: הקבוצה הוציאה הועדה לעיתונות בתחילת השבוע בה נמסר: "באסיפת הקבוצה שהתקיימה לפני האימון בהשתתפות ג'קי בן זקן ויורם מרציאנו, הודיעו השניים לשחקנים כי מאמן הקבוצה יהיה רוני אואט וזאת עד להודעה חדשה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך