המועמדים לאימון אשדוד: יוסי אבוקסיס, אלישע לוי או אלי כהן

אחד מהשלושה יאמן את מ.ס אשדוד במקומו של איל לחמן. אבוקסיס שאימן את בני יהודה השנה, אלישע לוי שאימן בעונה שעברה את בני יהודה או אלי כהן שאימן עד השבוע את סכנין. יום שלישי משחק גביע מול קרית אתא, לא מן הנמנע שכבר יהיה מאמן חדש על הקווים.

יוסי אבוקסיס, אלישע לוי ואלי כהן הם המעומדים להחליף את איל לחמן במ.ס אשדוד.

היום, שישי, פוטר איל לחמן לאחר המשחק מול בני לוד, שהסתיים בתוצאה 3:3. הקבוצה הוציאה הודעה כי היו"ר יורם מרציאנו עם חברי ההנהלה קיבלו החלטה בעניין סיום ההתקשרות בין הצדדים וכי בימים הקרובים ימונה מאמן.

גם אותו ישמחו לראות באשדוד. אלישע לוי
גם אותו ישמחו לראות באשדוד. אלישע לוי

כמו שזה נראה, בקבוצה לא ירצו להישאר ללא מאמן וכבר במשחק הקרוב ביום שלישי מול קרית אתא,במסגרת גביע המדינה, ירצו שיהיה מאמן על הקווים. אם עד אז זה לא יקרה, יעביר ככל הנראה את המשחק, עוזר המאמן, רוני אואט.

מסכנין לאשדוד? אלי כהן
מסכנין לאשדוד? אלי כהן

יוסי אבוקסיס שעזב לאחרונה את בני יהודה, כבר נחשב למועמד בכמה קבוצות, בינהן הפועל חיפה. אבל יש לו ניסיון בליגה הלאומית, מה שהופך אותו למועמד מוביל. אלישע לוי, אימן בהצלחה את הפועל באר שבע, אולם לא המשיך איתה העונה ובאשדוד ישמחו לראות גם אותו בקבוצה. המאמן השלישי הוא אלי כהן, אשר אימן בסכנין עד למחזור האחרון.

היו"ר יורם מרציאנו לא רצה להרחיב בעניין, אבל מקורבים אמרו כי הקבוצה לא תחכה זמן רב עד מינוי המאמן וייתן שכבר במוצאי שבת, תתקבל הודעה על זהותו. כמו שזה נראה, זה יהיה אחד מהשלושה.

לא ירצה למשוך את עניין מינוי המאמן. היו"ר יורם מרציאנו. (צילום: פבל)
לא ירצה למשוך את עניין מינוי המאמן. היו"ר יורם מרציאנו. (צילום: נתנאל פריאנטי)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך