גשם שערים בלוד 3:3 בין מ.ס אשדוד ללוד

במשחק הפכפך בו חזרה אשדוד 3 פעמים מפיגור, סיימה מ.ס אשדוד בתוצאה 3:3 בחוץ, מול בני לוד במשחק הצמרת. זריהן, שהצטיין, דוד (שנכנס כמחליף וכבש) וסירושטיין (הבלם הכובש עם 5 שערי ליגה), השאירו נקודה לאשדוד. הפועל פ"ת נוצחה מול הפועל ירושלים והפער ממנה צומק ל-4 נקודות. במחזור הבא תגיע לאשדוד הפועל ר"ג שניצחה את רמה"ש מהצמרת.
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים בסיום המשחק

גשם? גשם של שערים.
זה מה שהיה לנו היום, שישי, בלוד, כשמ.ס אשדוד השלישית, סיימה את משחק הצמרת שלה מול לוד, הרביעית ערב המחזור, בתוצאת תיקו 3:3, כשהיא חוזרת 3 פעמים!! מפיגור!

מ.ס פתחה ללא דין דוד ואור אינברום שקיבלו מנוחה, לאחר משחק גמר גביע הטוטו ביום שלישי מול אשקלון. אשדוד ולוד במחצית ראשונה די פושרת, ניפקו בעיקר שער אחד לזכות המארחת, מלוד. בדקה ה-16 אימורו לוקמן נגח ומשפתי לא הצליח לעצור 0:1 ללוד.

אשדוד פתחה את המחצית השניה מצוין. בדקה ה-56 מיכאל אוחנה השאיר עקב מ"מהסרטים" לניב זריהן (המצטיין במשחק) וזריהן בבעיטה חזקה הישווה ל-1:1. זה נראה שאשדוד תחזור למשחק. אבל עברה רק דקה וניר ברדע שניסה להרחיק כדור, בעט אותו לרשת של אשדוד, שער עצמי ו-2:1 ללוד.

אבל אשדוד חזרה מפיגור שוב. דין דוד מלך שערי הקבוצה,נכנס בדקה ה-70 (יחד עם אינברום) ודקה לאחר כניסתו הישווה . זריהן השאיר את קוגבינה ברחבה, קוגבינה, הוציא רוחב ודוד כבש את השביעי שלו 2:2.

נגמר? ממש לא. עברו רק 2 דקות ומגן לוד, פיליפ מאנה בעט מ-25 מטרים ומשפתי לא הצליח להגיע. שער ששוב הדהים 2:3 ללוד. זה כבר ישבור את אשדוד? לא אשדוד של השנה, שחזרה כבר כמה פעמים העונה מפיגור.

בלם כובש. שער השיוויון שלו היה שערו החמישי. (צילום: נתנאל פריאנטי)
בלם כובש. שער השיוויון שלו היה שערו החמישי העונה. (צילום: נתנאל פריאנטי)

7 דקות לסיום. זריהן הגביה כדור נהדר לתוך רחבת לוד. מיכאל סירושטיין, קפטן הקבוצה, עלה מעל כולם ונגח את שערו החמישי!! כבלם!! והתוחצאה 3:3. זריהן המצוין, עוד הספיק להחמיץ 4 דקות לסיום מול שוער לוד, פלזנטל, שמנע ניצחון של אשדוד.

הפועל פ"ת מוליכת הליגה, הפסידה להפועל ירושלים האחרונה. תוצאת התיקו צימקה את המרחק מפ"ת ל-4 נקודות. אשדוד גילתה אתמול שהיא קבוצה צעירה, אבל אם אופי. הסיבוב השני רק התחיל. הכל פתוח.

מ.ס אשדוד: רועי משפתי; טום בן זקן (עזריאל -46) , מיקי סירושטיין, ניר ברדע, אמיר בן שמעון (70, אינברום); רועי בקל (70, דוד), תום מונד, בנצי מושל, מיכאל אוחנה; דידייה קוגבינה, ניב זריהן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך