יום של תאונות דרכים ופצועים באשדוד

שני פצועים בשלושה תאונות בעיר אשדוד, החל משעות הבוקר ועד עכשיו

יום של תאונות דרכים בעיר, משעות הבוקר דווח לאתר ׳אשדוד אונליין׳ על שלושה תאונות דרכים, האחרונה שבהן לפני כמחצית השעה דווח למד״א מרחב לכיש כי התרחשה תאונת דרכים ברחוב קיבוץ גלויות פראמדיקים של מד״א פינו מהמקוםצוע אחד באורח קל.

עוד קודם לכן סמוך לשעה שש התקבלה קריאה במוקד איחוד הצלה על הולכת רגל שנפגעה כתוצאה מפגיעת רכב, המקרה התרחש ברחוב תל חי שברובע טו׳, חובשים וכוננים של איחוד הצלה עשו את דרכם לזירת התאונה שם מצאו אישה שנחבלה בראשה ונפצעה בינוני לאחר שרכב חולף פגע בה, היא קיבלה טיפול רפואי ראשוני ומיד לאחר מכן פונתה לבית החולים להמשך טיפול רפואי, שוטרי תנועה מתחנת אשדוד נמצאים בזירת התאונה ובודקים את נסיבותיה.

מדוברות איחוד הצלה נמסר לאתר אשדוד אונליין כי: הולכת רגל נחבלה בראשה מפגיעת רכב פרטי ברחוב תל חי באשדוד. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'לכיש' העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים ברזילי באשקלון כשמצבה מוגדר בינוני. נסיבות התאונה בבדיקה של משטרת ישראל מרחב לכיש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך