הנער החרדי שנפל מקומה 15 נקבר באשדוד, לאחר הלוויה קשה ומצמררת

בחור הישיבה בן ה-16 שנפל מבניין בן 15 קומות הובא לקבורה בעיר אשדוד, לאחר מסע הספדים קשה של רבניו ומשפחתו

הבוקר פורסם לראשונה באשדוד אונליין, על מותו הטרגי של בחור ישיבה לאחר שמעד מבניין רב קומות לאחר שככל הנראה שיחק עם חברו במקום, היום בצהריים הוא הובא לקבורה באשדוד, כשמשפחתו ומאות מהמגזר החרדי הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה, בבית העלמין ספדו לו בעצב ובכאב רב רבני הישיבה בה למד ובני משפחתו.

כאמור, כפי שפירסמנו הבוקר על הטרגדיה הנוראה שהתרחשה אתמול בלילה (ד) בקהילה החרדית בעיר, כאשר תלמיד ישיבה בן 16 מצא את מותו לאחר שנפל מגג בניין שגובהו 15 קומות.

מבירור קצר מתברר שהנער מתגורר באשדוד ולומד בישיבה של חסידות גור בעיר ראשון לציון, יצא יחד עם חברו לספסל הלימודים לסיבוב קצר מיד בתום יום הלימודים הארוך, בדרכם- ניגשו השניים לאתר בניה שנמצא בקרבת בניין הישיבה, הם טיפסו עד לקומה ה-15, ושם התרחשה הטרגדיה כאשר בחושך מוחלט מעד הבחור תושב אשדוד ומצא את מותו, חברו שנבהל רץ מהר להזעיק עזרה.

חובשים ופרמדיקים של מד״א ואיחוד הצלה קבעו את מותו במקום, וצוות זיהוי נפגעים של זק״א הגיע למקום כדי לסייע לכוחות ההצלה עם גופת הנער.

רבני ועסקני הקהילה החסידית בעיר אשדוד, הגיעו בשעת לילה מאוחרת לביתו של הנער בן ה-16 והודיעו להוריו על הטרגדיה הנוראה שפקדה אותם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך