"הסבא אליעזר חלם לראות את הנכד מאיר מחלים לגמרי, וכל הזמן בירך והתפלל למענו"

הסבא אליעזר אשתר (59) חלה לפני תקופה ארוכה במחלה הארורה, אך לעצמו דאג פחות, מאחר ותמיד חשב על בריאותו של הנכד מאיר חי אשטר בן ה-6, שטס לארצות הברית לסדרת טיפולים כדי להציל את חייו. בשבוע החולף הכוחות לא עמדו לאליעזר והוא נפטר, מאיר חי ובני משפחתו חזרו מיידית ארצה כדי ללוות את הסבא האהוב בדרכו האחרונה

שבועות אחדים לאחר שמאיר חי אשתר בן ה-6 עלה על מטוס לשיקגו, כדי לעבור סדרת טיפולים מצילי חיים, הסבא אליעזר הכניס ספר תורה, ולאורך כל הערב חזר ואמר כי הספר הוא לרפואת הנכד מאיר חי, ורק לאחר מכן לרפואתו לאחר שחלה במחלה הארורה. החיבור בין הסבא לנכד היה מיוחד מאוד, ומאיר התקשה מאוד להבין כי לא יראה יותר את סבא אליעזר. האם עדי אמרה בקול שבור: "דיברנו עם מאיר והסברנו לו שמעכשיו הוא ישמור עלינו מהשמיים, היה לו קשה לקבל את זה, אבל לאט-לאט הוא הבין שסבא כבר לא יחזור".

כזכור, משפחת אשטר עברה טלטלה משמעותית, עם הידיעה שבנם הבכור מאיר חי צריך להילחם בגידול אגרסיבי במוח (אסטרוציטומה בגזע המוח). מאז שנולד חייו עוברים עליו כשהוא נכנס ויוצא מבתי חולים. הוא עבר ניתוחים, טיפולי כימותרפיה וטיפולים רפואיים פולשניים. למרות הטיפולים, הגידול התפתח. הרופאים בארץ הרימו ידיים. הסיכוי היחיד שלו היה טיפול חדשני, שניתן בשיקגו במרכז לחקר הסרטן. משך הטיפול הוא שנתיים, והמשפחה נאלצה לפני כשנה לערך לעזוב הכול, ולשהות לצד מאיר חי. מטבע הדברים, זהו אשפוז יקר. הטיפול איננו כלול בסל הבריאות, וההורים משה ועדי היו צריכים לגייס 350 אלף דולר. בית החולים בשיקגו לא היה מוכן לקבל אותם ללא תשלום מלא, ותושבי אשדוד הוכיחו עד כמה הם גדולים מהחיים, בזמן שפתחו את הלב ואת הכיס וסייעו למשפחת אשטר לגייס את מלוא הסכום לשנת האשפוז הראשונה.

saba3

למרבה השמחה, הטיפול הראשוני עבר בהצלחה, ומאיר חי יחזור בתחילת חודש ינואר שוב לשיקגו לשנת הטיפול השנייה, כאשר עדיין חסר סכום גדול כדי שיהיה ניתן לסיים את הטיפולים בצורה טובה, ולייחל שאכן מאיר ינצח את המחלה הקשה.
האם עדי כבר חושבת קדימה על שנת הטיפולים השנייה: "בבית החולים כבר מדברים איתנו על שנת הטיפולים השנייה, שאמורה להיות המשמעותית ביותר, בה ב"ה נראה את פריצת הדרך ואת הבשורות הטובות. אנחנו צריכים לגייס סכום גדול מאוד כבר במהלך השבועות הקרובים, כדי להפקיד את הסכום בחשבון הבנק של בית החולים. אני פונה לתושבי אשדוד המדהימים להמשיך ולסייע לנו, כדי שנחזור הביתה בעוד שנה ונחגוג במסיבת הודיה על החלמתו ב"ה של מאיר שלנו".

לתרומות:
– בטלפון 03-9090882 או 3788* 24 שעות ביממה
– בנק הפועלים, סניף 614, חשבון 529514 – למען הילד מאיר אשתר. לאחר ביצוע יש להתקשר 3788* כדי לקבל קבלה.
– באתר העמותה – "להושיט יד"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך