יעקב טומרקין מאשדוד מועמד לתואר ספורטאי השנה 2015

יעקב טומרקין השחיין האולימפי מאשדוד, בעל 2 מדליות כסף מאליפות אירופה השנה בבריכות קצרות, מועמד לתואר ספורטאי השנה של הועד האולימפי ומשרד התרבות והספורט. אתם אגב יכול לעזור לו על ידי כניסה לאתר ערוץ ספורט 5, לבחירה בו. טומרקין: "מודה לכל מי שתומך בי לאורך הדרך".

השחיין האשדודי, יעקב טומרקין, בעל 2 מדליות הכסף מאליפות אירופה בבריכות קצרות, מועמד לתואר ספורטאי השנה, 2015, של הועד האולימפי ומשרד התרבות והספורט.

טומרקין המחזיק בהשיג הטוב ביותר לשחין ישראלי, מקום 7 באולימפיאדה, עת עלה לגמר במשחה ל-200 מ' גב, הוא גם סגן אלוף אירופה השנה בבריכות קצרות, בהן זכה במדלית כסף במשחה ל-200 מטר גב בשיא ישראלי חדש של 1:49.84 דקות, ובמשחה ל-100 מטר מעורב אישי וגם כאן לאחר שזכה בכסף, קבע, שיא ישראלי חדש של 52.62 שניות. על כך הוא מומעד לתואר ספורטאי השנה.

איתו מועמדים גם שגיא כהן, אורי ששון וגולן פולק בג'ודו וסרגיי ריכטר בקליעה, כל אחד מהם על השיגו השנה. אבל כמו שזה נראה כרגע, לטומרקין סיכויים לא קטנים לקטוף את התואר. אגב אתם יכולים לעזור לו לזכות, על ידי כניסה לאתר ערוץ ספורט 5, שם ניתן להצביע עבורו.

על זכייתו בתואר סגן אלוף אירופה בשני המקצים כתב טומרקין בעמוד הפייסבוק שלו: "אני מתחיל את השנה האולימפית בהרגשה טובה ומתרגש לקראת הבאות. מודה לכול מי שתומך לאורך כל הדרך". ב2016 תערך בברזיל אולימפיאדת ריו, טומרקין יהיה שם במדי נבחרת ישראל וינסה לשחזר לפחות את השיג העלייה לגמר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך