גמ"ח "חסדי מאור מאיר" הדליק שפע של אור לעם ישראל בחג החנוכה

הפנינג ענק במרכז ד' בשיתוף "פיצה לוקה", ביקור חולים במיון ילדים בי"ח קפלן ובי"ח ברזילי, ביקור בגן הילדים יסמין שברובע יג', וקריאת פרקי תהילים והגרלת פרסים יקרי ערך ברובע ג'

גמ"ח מאור מאיר, שבראשו עומד האבא היקר שמעון בן שמעון הי"ו וכן בני משפחה ומספר חברים של מאור, יצאו לשמח בחנוכה את עם ישראל במספר מוקדים. האב שמעון מתאר בהתרגשות: "ראשית כל, בנר שלישי של חנוכה קיימנו לקהל הרחב של תושבי אשדוד הפנינג חנוכה גדול במרכז ד', שכלל חלוקת סופגניות, פופקורן, שקיות הפתעה וטרופיות. את ההפנינג הנעים תקליטן בשירי חג החנוכה, וכן מופע אש וקסמים של להטוטן מקצועי. במהלך הערב כיבד אותנו בהדלקת נרות חנוכה יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן שליט"א. שמחתם הרבה של הבאים הייתה ניכרת על פניהם, שמחה שליוותה אותם עד לסיומו של ההפנינג המרהיב. בסיומו של הערב קיימנו הגרלת פרסים יקרי ערך, ובנוסף כל ילד קיבל מארז ממתקים מהודר. החלק המרכזי, החשוב והמיוחד של ההפנינג היה קריאת מזמורי תהילים נעימה ומרגשת בקולם של הילדים הרבים שנכחו, והכל לעילוי נשמת הבחור היקר והאהוב מאור מאיר ז"ל ולעילוי נשמת שי שלמה פרץ ז"ל".

האב שמעון מוסיף ואומר: "למחרת נסענו לביקור במיון ילדים בבית החולים "קפלן" שברחובות, הילדים קיבלו מגוון פרסים ושקיות מלאות בהפתעות. לאחר מכן ביקרנו בגן הילדים יסמין שברובע יג', הילדים והגננות קיבלו אותנו בשירי חנוכה, גם שם שמחנו את הילדים בפרסים, כאשר כל ילד קיבל שקית של הפתעות, השמחה הייתה גדולה. את היום הגדוש סיימנו בפעילות ברובע ג', פעילות שכללה קריאת תהילים והגרלות של פרסים יקרי ערך".

האב שמעון מסכם: "את הפעילות הגדושה ו"מסע החסדים" של גמ"ח "חסדי מאור מאיר" חתמנו בבוקרו של נר שביעי, כאשר כל צוות הגמ"ח נסע לביקור בבית החולים ברזילי שבאשקלון, כדי לשמח את הילדים המאושפזים במחלקות השונות. לא יכולנו לבקש יותר מסיום מרגש ומשמח של "מסע" החנוכה של גמ"ח חסדי מאור מאור ב"ה".

בהזדמנות זו משפחת בן שמעון ביקשה להודות לצוות "פיצה לוקה", שלקח חלק לא מבוטל בקיום ההפנינג המשמח והמרשים, וכן תודות לכל התורמים והמסייעים וכמובן לבני המשפחה ולחברים הצעירים של מאור, שנתנו יד להצלחת ההפנינג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך