מסתמן: יורם מרציאנו יצטרף לגוף חדש שיוביל רעיונות לשיפור מיידי במצוקת הדיור בישראל

גוף חדש, א-פוליטי, צפוי לקום בזמן הקרוב, ויכלול דמויות בכירות בחברה הישראלית, שינסו לגבש תוכנית מסודרת לשיפור מיידי במצוקת הדיור בישראל. ח"כ לשעבר יורם מרציאנו צפוי להיות אחד הגורמים המובילים בקבוצה החדשה

ח"כ לשעבר יורם מרציאנו, שעבר להתגורר באשדוד לפני תקופה ארוכה, צפוי להוביל מהלך חברתי ברמה הארצית סביב מצוקת הדיור. מרציאנו קיים בשבועות האחרונים מספר פגישות עם גורמים בכירים בחברה הישראלית, חלקם פוליטיקאים לשעבר, אנשי עסקים בכירים ודמויות שהצליחו להטביע חותם בשורה של מאבקים ציבוריים. הרעיון הוא להקים גוף משמעותי, שיכלול 8-10 דמויות בכירות, שיקיימו שיחות ודיונים ברמה הארצית כיצד ניתן להוביל לשיפור מיידי במצוקת הדיור.

יורם מרציאנו לא מוכן לנדב פרטים נוספים בשלב הזה, אך אחד ממקורביו הסכים לומר : "מי שמבטיח פתרונות פלא למצוקת הדיור במדינה הוא אדם לא ישר בלשון המעטה, אבל הגיע הזמן שמעבר לדיבורים יהיה ניתן לסמן יעדים ולקדם אותם לא בדיבורים, אלא במעשים. יש תוכנית מסודרת של שר האוצר משה כחלון, אבל ברור לכולם שזה לא מספיק, בעיקר שחלק מהתוכניות כלל לא עוברות את השלבים הבירוקרטיים הראשוניים. יש כמה אנשים שאכפת להם מהמצב הבלתי נסבל הזה שזוגות צעירים לא יכולים לרכוש דירות במדינה שלנו, אחד מהם הוא יורם מרציאנו, וכרגע יש כמה רעיונות לגבש תוכנית מסודרת כדי שיהיה ניתן להציג אותה לציבור ולדרוש ליישם אותה הלכה למעשה".

אותו מקורב הוסיף ואמר: "ברגע שיהיה חיבור של מיטב המוחות במדינה שלנו, של אנשים נטולי אינטרסים ושאינם מחוייבים פוליטית לאיש, אולי באמת יהיה ניתן להזיז מהלכים. הציבור כבר שבע ממאבקים ומהבטחות, ורוצה לראות כיצד הופכים רעיונות אופרטיביים לביצועים בשטח, ויש תחושה שהקבוצה החדשה הזו יכולה אולי להוביל לשינוי המיוחל, שמן הסתם יסייע גם לציבור באשדוד שעומד בפני שוקת שבורה בכל מה שקשור לדיור לזוגות צעירים במחירים סבירים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך