עידן שריקי, אתה פרחח!

יש שחקני כדורגל גדולים, שיודעים לכבד את המועדון בו צמחו וגדלו, את העיר בה הם מתגוררים ואת החברים שעברו איתם כברת דרך, ויש שחקנים קטנים-קטנים, כדוגמת עידן שריקי, שהתנהג כמו אחרון השחקנים בליגה ג', חגג את הניצחון של הפועל אשקלון בהפגנתיות ואף התגרה בספסל האשדודי עם תנועות שמחה מנקרות עיניים. זה לא מקרי שהקריירה של שריקי מצויה בנסיגה מתמדת לאורך השנים האחרונות
שי תור

נגעלתי מההתנהגות של עידן שריקי ביום שלישי בערב, אפילו חיפשתי שקית הקאה אבל לא מצאתי כזאת. שריקי, שחקן בינוני ואדם קטן-קטן, בעט בדקה ה-88 כדור לקורה, שחזר לגופו של שוער אשדוד רועי משפתי ומשם נכנס פנימה. זה היה שער ששווה גביע, וכל הכבוד להפועל אשקלון על ההישג הספורטיבי. שריקי לא מכיר את עולם הנימוסים וההליכות בכדורגל האמיתי, שם שחקן שמבקיע שער מול קבוצתו לשעבר, לא חוגג ואפילו מניף יד חצי מתנצלת לעבר האוהדים של הקבוצה היריבה. ראינו לא מעט דוגמאות של התנהגות אצילית של שחקנים בכירים באירופה, והם זכו לכבוד מלכים מצד שני מחנות האוהדים. זה קרה בליגת האלופות, בליגות הבכירות באירופה וגם כאן בליגת העל שלנו.

עידן שריקי רחוק מרחק שנות אור מאותם שחקנים, גם ביכולת וגם בהתנהגות והוא חגג את חצי השער שלו בטירוף, כאילו כבש שער מול קבוצה שעויינת את מדינת ישראל. על זה עוד ניתן לסלוח לו, אבל מה שקרה שתי דקות מאוחר יותר, זה כבר ביזיון ובושה גדולה לאדם הקטן הזה העונה לשם עידן שריקי. יובל נעים החליט להחליף אותו כדי לבזבז זמן, שריקי הניף ידיים לעבר הקהל האשקלוני ואז עשה תנועת ניצחון לעבר הספסל האשדודי. חלק משחקני הספסל, שגם ככה חשו אכזבה גדולה עם השער שספגה הקבוצה בדקות האחרונות, איבדו את העשתונות ורצו לכיוונו של שריקי, שבשיא חוצפתו החל להניף ידיים וניסה להרים עליהם יד. רק לאחר שהכרוז הרחיק את שריקי מהמקום הרוחות נרגעו.

למי שלא זוכר, עידן שריקי צמח וגדול במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד, קיבל את יסודות הכדורגל שלו בקבוצה, ובמשך לא מעט שנים התפרנס בצורה מכובדת מאוד בקבוצה הבוגרת של אשדוד, עם משכורות שמנות מאוד, שהפכו אותו לאדם מסודר כלכלית. עידן מתגורר באשדוד, ילדיו מתחנכים בעיר הנמל, אבל הוא בוחר שלא להיות מחונך ובועט בצורה מכוערת בכל המוסכמות.

שריקי כנראה עדיין לא מקבל את זה שהוא לא המשיך באשדוד לפני מספר שנים, משיקולים מקצועיים נטו. הוא נשאר ממורמר, פגוע וטעון על המועדון, במקום להתעסק בקריירה המקרטעת שלו.

ההתנהגות שלו ביום שלישי האחרון מרחיקה אותו באופן סופי ומוחלט מהעיר אשדוד, בכל מה שקשור לקריירה ספורטיבית. לאדם חסר תרבות שכזה אין זכות להיות חלק בקבוצות הספורט בעיר לא כשחקן ולא כמאמן. עידן שריקי, אתה פשוט פרחח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך