שיאני השכר במגזר הציבורי: נתב בנמל אשדוד מרוויח 76,507 שקלים בחודש

שיאני השכר במגזר הציבורי באים גם מהעיר אשדוד, בדוגמת נתב בנמל אשדוד, וכן מנכ״ל אלתא. הפרטים בפנים

כבכל שנה לקראת תחילת שנה חדשה מפרסם הממונה על השכר במשרד האוצר, דו״ח ובו שיאני השכר במשק הישראלי, גם השנה כמו בשנה שעברה מי שהובילו את טבלת השכר היו הרופאים, ששכר חלקם עובר את מאה אלף השקלים בחודש.

כמובן שדירוג שיאני השכר לא פוסח על נמל אשדוד, שם הממוצע הוא 28,255 שקל, ואילו נתב בנמל מרוויח 76,507 שקל. בנמל אשדוד קיימים רק שני נתבים, כמו גם בנמל חיפה, שם הם מרוויחים מעט יותר.

עוד במרוויחים הגדולים שבגזרת אשדוד ניתן למצוא את מנכ"ל אלתא, נסים הדס, שאשתקד דורג 11 עם שכר ממוצע של 103,485 שקל ברוטו בחודש, והפעם דורג השנה במקום ה-114 עם שכר ממוצע של 82,807 שקל ברוטו בחודש.

ברשימה מופיעים גם מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי, פרופ' שלמה מור יוסף, שהרוויח 79,047 שקל ברוטו בחודש, מנהל אגף הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל שהרוויח 64,873 שקל ברוטו בחודש בממוצע ויו"ר רשות ני"ע, שמואל האוזר, שהרוויח 49,106 שקל ברוטו בחודש. ברשימה בולטים גם עובדי מקורות, בראשם המנכ"ל שמעון בן חמו עם שכר ממוצע של 57,013 שקל ברוטו בחודש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך