נבחרת הנוער ניצחה את גרמניה. גל אביב מאשדוד כבש

3 משחקני הנוער של מ.ס אשדוד משחקים בנבחרת ישראל, העושה בימים אלה בטורניר החורף המסורתי. יצחק אספה, זוהר אביסרור וגל אביבי. האחרון אף כבש שער בניצחון הגדול 2:3 על נבחרתה החזקה של גרמניה.

נבחרת הנוער של ישראל, בהדרכתו של אלי אוחנה, משתתפת בימים אלה בטורניר החורף המסורתי בישראל. 3 משחקני הנבחרת הם מקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, יצחק אספה,זוהר אביסרור וגל אביב.

אבל זה לא הכל, בעוד שאספה ואביסרור פתחו בהרכב נגד גרמניה בניצחון 2:3, ניצחון במשחק נהדר של הנבחרת, את השער השלישי, שהסתבר כשער ניצחון כבש השחקן השלישי בנבחרת, גל אביב שנכנס כמחליף.

המאמן אלי אוחנה היה מרוצה מהצורה בה ניצחה הנבחרת ומרוצה מיכולת שחקני אשדוד. על המשחק אמר : "הגענו לשחק מול נבחרת חזקה, פתחנו לא רע בכלל וכבשנו שער. גרמניה חזרה למשחק משום דבר ל-1:1. במחצית השנייה אפילו הצלחנו להעלות את הרמה וב-30 דקות מהמחצית שלטנו בקצב המשחק. אני שמח בשביל הילדים האלו כי זה ניצחון שהם ייקחו איתם להמשך החיים. לנצח את גרמניה, לא משנה באיזה קבוצת גיל, זה תמיד יפה ונעים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך