מיקל גלאדנס האריך חוזהו עד לתום העונה

מיקל גלאדנס, שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, האריך פעמיים את חוזהו, שהסתיים אתמול. אשדוד הייתה צריכה לקבל החלטה בעניינו והוחלט להשאירו עד לתום העונה. בקבוצה מאוכזבים מרצף שלושת ההפסדים, אבל לא שוכחים להגיד: "זה היה אחד הסיבובים הטובים שלנו בליגה, בוודאי יחסית לשנה שעברה".

מכבי אשדו/באר טוביה, הייתה צריכה לקבל בימים האחרונים החלטה, האם להאריך את חוזהו של מיקל גלאדנס, הזר הרביעי של הקבוצה, עד לתום העונה. לבסוף הוחלט כי השחקן ימשיך באשדוד עד לסיום העונה הזו, לפחות.

כזכור גלאדנס הוחתם לחודש עד 15 בנובמבר. אז מצבה של הקבוצה היה רע מאוד. באשדוד לא ידעו כיצד לנהוג עם השחקן והציעו לו ולסוכנו לחתום לעוד חודש ניסיון עד ל-15 בדצמבר. השחקן וסוכנו התלבטו מאוד בעניין, אולם לבסוף הוחלט לחתום לעוד חודש. יתרה מזאת, הקבוצה הביאה ארצה את משפחתו, שאמורה לחזור ב-19 בחודש.

אתמול פג מועד החוזה והקבוצה הייתה צריכה להחליט. הקבוצה שמאזנה השתפר מאז ועמוד על 5 ניצחונות ו-6 הפסדים, החליטה בסופו של דבר ללכת על גלאדנס, ששיפר את מספירו הסטטיסטיים ולהחתימו. גלאדנס אגב שיחק ב- NBA במדי מיאמי היט וגולדן סטייט.

בקבצה מאוכזבים מרצף 3 הניצחונות לאחר 5 ניצחונות רצופים, כשהאחרון שבהם מול מכבי חיפה בחוץ, הפסד שהביא למאזן שלילי של 6:5. אבל מנגד גורם בקבוצה אמר כי : "אסור לנו לשכוח שזה היה סיבוב מוצלח מבחינתנו אחד הטובים בליגה ובוודאי יחסית לעונה שעברה". הקבוצה תארח ביום ראשון את הפועל ירושלים וגם שם לא צפויים חיים קלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך