אשדוד קבוצת ההגנה הטובה ביותר בכדוריד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, סיימה את הסיבוב הראשון של ליגת ווינר בכדוריד, במקום השלישי, אבל גם עם נתונים מעולים. היא נבחרה לקבוצת ההגנה הטובה בליגה ושניים משחקניה, בוסיץ' וטל, בין 10 המבקיעים הבולטים בסיבוב. אשדוד רחוקה 5 נקודות מהמקום ממנו לא עולים לפליאוף העליון. סיבוב נוסף כזה והיא תבטיח מקומה.
הפועל "אלובין" אשדוד מסיימת את הסיבוב הראשון במקום השלישי ובמה שנחשב כסיבוב המשחקים הטוב ביותר בתולדותיה. אבל עם נתונים כיאה לקבוצה מהצמרת מבחינה סטטיסטית כשהיא מסיימת סיבוב כקבוצת ההגנה הטובה ביותר בליגה
אשדוד מדורגת כקבוצת ההגנה הטובה בליגה עם מאזן ספיגה של 257 שערים ב-11 משחקים. השנייה אחרי בכמות הספיגה הקטנה, היא השישית הפועל ראשל"צ, עם 283 שערים. שלא לדבר על המוליכה מכבי ת"א שספגה 291 שערים.
שני שחקני הקבוצה, אלכס בוסיץ (61 שערים) ויותם טל(50 שערים) נמצאים ברשימת 10 המבקיעים הבולטים בסיבוב הראשון ואילו אורן מאירוביץ, שוער הקבוצה מדורג בין שלושת השוערים הטובים בליגה עם 44% עצירות בממוצע.


אשדוד מחזיקה בתואר היחיד עד כה העונה בפרט,ושלה בכלל, גביע ווינר. והכי חשוב בפעם הראשונה בהיסטוריה הקטנה של האדומים, הקבוצה צעדה במקום הראשון , אמנם זה היה לשבועיים, אבל היא רחוקה רק 2 נקודות ממכבי ת"א ו-5 מהמקום ממנו לא עולים לפליאוף, המקום החמישי.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך