הניתוח להגדלת חזה נכשל, האישה נכנסה לדיכאון והבעל מאיים להתגרש

בת 33 מאשדוד פנתה למנתח פלסטי מפורסם, כדי שיעזור לה להיראות אטרקטיבית יותר, אך שני ניתוחי חזה כושלים וניתוח שאיבת שומן, הותירו אותה מצולקת ועם מראה מעוות, בעקבות כך היא נכנסה לדיכאון ובעלה נרתע ממנה פיזית ורגשית, ואף מאיים להתגרש ממנה. כעת היא החליטה לתבוע את המנתח
אישה עם אוזניות

שני ניתוחים שהיו אמורים להפוך צעירה מאשדוד (33) ליפה יותר ואטרקטיבית יותר, גרמו לה בדיוק את ההיפך, והיא החליטה להגיש תביעת ענק נגד מנתח פלסטי מפורסם.

לטענת האישה, לא רק שכל תקוותיה וצפיותיה לשיפור המראה לא התממשו, אלא ששני הניתוחים שעברה אצל אותו מנתח נעשו באופן רשלני, גרמו למראה מעוות של שדיה, הותירו צלקות מכוערות וכן נוצרו לה שקעים רבים באזור הירכיים והעכוז בשל הניתוח לשאיבת שומן. התובעת, שהגישה את כתב התביעה לבית המשפט בתל אביב, טוענת כי ביקשה לשפר את המראה החיצוני שלה, להגדיל את החזה שהיה נפול לאחר הלידות שעברה, ובנוסף לשאוב שומן מירכיה. היא לא האמינה שבמקום זאת, תמצא עצמה בסיוט מתמשך של כאבים ועיוות גופני.

הניתוח הראשון בוצע בחודש יוני 2013 בהרדמה מלאה ונמשך כשעתיים, במהלכו הושתלו לתובעת שני שתלים זהים בגודלם, זאת למרות שהרופא היה מודע להבדלי הגודל הטבעיים בין השדיים של התובעת, אשר חייבו השתלת שתלים בגודל שונה. כאשר התובעת קמה ממיטתה כשעה לאחר הניתוח, היא הבחינה כי השד השמאלי גבוה יותר מהשד הימני. בחלוף הזמן השד השמאלי ירד ונטה שמאלה. לטענתה, התוצאה הסופית הייתה נוראית: השד הימני נראה מעוגל ואילו השד השמאלי נראה זוויתי ומשולש והא-סימטריה של השדיים "זועקת לשמיים", לדבריה.

כעשרה חודשים לאחר הניתוח הראשון, בוצע ניתוח נוסף שמטרתו הייתה תיקון נזקי הניתוח ראשון. בנוסף, בוצעה לתובעת שאיבת שומן מהירכיים, שלטענתה המנתח העניק לה במתנה כפיצוי על תוצאותיו של הניתוח הראשון. עבור שני הניתוחים בשדיה שילמה התובעת כ-34,000 שקלים. אלא שלדבריה, הניתוח המתקן נכשל אף הוא ומצבה הוחמר. גם הניתוח לשאיבת שומן לא היה לשביעות רצונה, וכאמור הותיר בגופה שקעים באזורים בהם בוצע. לטענתה היא פנתה לרופאים אחרים, אולם אלה סירבו לבצע ניתוח מתקן בחזה, בטענה כי הדבר עלול להחמיר את מצבה. אחד הרופאים ציין, כי אפשרות של ניתוח מתקן מיוחד יכול לעלות יותר מ-100 אלף שקלים.

האישה טוענת שבעקבות התוצאה העגומה של שני הניתוחים היא שרויה בדיכאון, סובלת מאיכות חיים ירודה וכן נקבעו לה אחוזי נכות פיזיים ונפשיים. בכתב התביעה היא טוענת שתוצאות הניתוח ומצבה הנפשי פגעו בצורה קשה בזוגיות שלה ושל בעלה, והם מתקשים לנהל אורח חיים נורמאלי וסביר. התובעת מתארת, כי בעלה נרתע ממנה, הם אינם מקיימים יחסים אינטימיים מאז הניתוח הראשון, ולאחרונה הוא אף מאיים כי יתגרש ממנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך