עיריית אשדוד תעניק 60 אלף שקלים לטומרקין

עיריית אשדוד והעמוד בראשה, ד"ר יחיאל לסרי, החליטה להעניק לשחיין יעקב טומרקין , שזכה לאחרונה ב-2 מדליות כסף באליפות אירופה בבריכות קצרות, מענק בן 60 אלף שקלים על הישגיו, לתרום את תרומת עירו, אשדוד, להכנותיו לאולימפיאדת ריו 2016.

יעקב טומרקין הבכיר בספורטאי העיר, שזכה רק לאחרונה, ב- 2 מדליות כסף באליפות אירופה בבריכות קצרות, זכה גם להוקרה והתמיכה המגיעה לו בזכות הישגיו מעיריית אשדוד ויקבל מענק כספי בסך 60 אל שקלים.

לאור הישגים אלה, החליט ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, לאשר את המלצת וועדת התמיכות העירונית, להעניק "מענק מצוינות" למשך השנה האולימפית הקרובה.שיעזרו בהכנה ב- 2016 תתקיים האולימפיאדה בריו – דה – ז'נרו ברזיל. מועצת העיר, אישרה סך של 60,000 ₪ שתאפשר לשחיין המחונן להתכונן לאולימפיאדה.

בשם ראש העיר ומועצת העיר, העניק אמש בטכס שנערך ברשות הספורט, המשנה לראש העיר והממונה על הספורט מר משה בוטראשוילי סך של 20,000 שקלים, המהווים את התשלום של השליש הראשון.יעקב טומרקין השוחה עד היום בשם אגודת מכבי אשדוד, הינו השחיין הישראלי הבכיר ביותר מאז ומעולם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך