בוקר טוב היום גמר גביע הטוטו – צפו בקליפ מרגש שהכינו המשפחות לשחקנים.

היום אנחנו מחכים להיסטוריה שתעשה, כל העיר אשדוד מחכה. היום בשעה 19.00, בנס ציונה, תפגוש מ.ס אשדוד את הפועל אשקלון לגמר גביע הטוטו. ניצחון והעיר אשדוד גם על מפת הגביעים בישראל. רפאל קסטרו האנליסט של הקבוצה, הכין קליפ ברכות מרגש של המשפחות שהוקרן לשחקנים באסיפה. תרגשו גם אותנו. היסטוריה.

גביע היסטורי לעיר אשדוד. היום יכולה מ.ס אשדוד להביא גביע ראשון לעיר. היא תפגוש, 19.00, בנס ציונה, את הפועל אשקלון לגמר גביע הטוטו. ניצחון ויש היסטוריה.

אוהדי הקבוצה כבר הכינו הכל לקראת המשחק מחולצות, צעיפם ועד עזרי עידוד. הסעות ייצאו היום מהשעה 5 מאיצטידון הי"א. הסעות ללא תשלום. אוהדי הקבוצה יישבו בשער 2. הכל מוכן רק נשארה ההיסטוריה. אתמול הקרינו באסיפת השחקנים קליפ מיוחד לשחקנים, בלי ידיעתם בה בני משפחתם מברכים אותם ומבקשים גם הם גביע. את הקליפ הכין רפאל קסטרו , אנליסט הקבוצה, קליפ שריגש את השחקנים. -צפו.

רק תביאו לנו גביע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך