מיקי סירושטיין לפני גמר גביע הטוטו: "אני כבר מתרגש"

מיקי סירושטיין קפטן הקבוצה במשותף, עם אדיר טובול, שעשוי להניף את הגביע אם הקבוצה תזכה ביום שלישי בגביע הטוטו, במשחק מול הפועל אשקלון (19.00, נס ציונה), כבר מתרגש ומדמיין את רגע ההנפה: "אם וכאשר אניף יחד עם טובול ויתר השחקנים". רועי בקל במסר אישי בוואטצאפ של אוהדי הקבוצה : "נעשה הכל להביא לכם גביע בעזרת השם".
מיקיסי
9999

אם מ.ס אשדוד תזכה ביום שלישי (19.00, נס ציונה) בגביע הטוטו, במשחקה מול הפועל אשקלון, מי שיניף את הגביע, הוא הקפטן במשותף עם אדיר טובול, מיקי סירושטיין. סירושטיין מסתבר כבר מתרגש.

סירושטיין: "אני רוצה שנביא את הגביע. שנעשה היסטוריה. אני כבר מתרגש. זו תהיה הפעם הראשונה שנזכה בתואר".

מדמיין כבר את רגע ההנפה?
"קודם צריך לנצח. אבל כן אם נזכה אני מדמיין, נניף יחד עם אדיר טובול ועם כל השחקנים".

סירושטיין מבין את חשיבות המשחק, ולכן הוא קורא לאוהדים : "נורא חשוב שהאוהדים יגיעו לתמוך בנו במשחק אנחנו כל השחקנים מעריכים את התרומה שלהם ולכן מחר נעשה הכל להחזיר". אגב, שחקני הקבוצה העלו לפייסבוק שלהם את הקריאה לאוהדים להגיע.

רועי בקל שחקן הקבוצה העביר אפילו הודעה לוואטצאפ של האוהדים ושריגש אותם וכתב: "אוהדים יקרים שלנו לפני הכל אני רוצה להגיד לכם בשם כל שחקני הקבוצה בלי יוצא מן הכלל שאנחנו ערים לשינוי ביציעים שהולך ומתעצם ממשחק למשחק…בית חוץ…זה מובן מאליו במיוחד לאור מה שעברנו בעונה שעברה. מודים ומוקירים לכם על כך."

בקל במסר לאוהדים: צריכים אתכם חזקים מאחורינו". (צילום פאבל)
בקל במסר לאוהדים: צריכים אתכם חזקים מאחורינו". (צילום פאבל)

בקל הוסיף בהודעה: "מעבר לזה, בנוגע ליום שלישי אני מבטיח לכם שנעלה למגרש בנס ציונה, נעשה וניתן הכל בשביל להביא לכם גביע ראשון בעזרת השם. צריכים אתכם חזקים מאחורינו. תמשיכו לתמוך ולעודד זה יעשה את ההבדל מבחינתנו העונה. אוהב אתכם מאוד.

שוב ושוב נחזור על זה. תביאו לנו אותו. גביע הטוטו
שוב ושוב נחזור על זה. תביאו לנו אותו. גביע הטוטו

הסעות למשחק יצאו ביום שלישי בשעה 5 מאצטדיון הי"א לאצטדיון בנס ציונה. אוהדי הקבוצה ישבו בשער 2 ומחיר כרטיס יהיה 40 שקל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך