עשור לטורניר הכדורסל של קהילת יוצאי הודו בישראל

כמדי שנה, זו השנה העשרית ברציפות, נערך בחנוכה הטוניר המסורתי, ליוצאי הודו בכדורסל. הטורניר נערך באשדוד ומופק על ידי עיריית אשדוד, מגיעות קבוצות מכל רחבי הארץ. השנה זכתה בטוניר קבוצת באר יעקב.

כמידי שנה, בשבוע חג החנוכה, הפיקה גם השנה, רשות הספורט העירונית של אשדוד טורניר הכדורסל הארצי לבני קהילת יוצאי הודו בישראל.

בסוף השבוע האחרון, התכנסו שש קבוצות מאשדוד, ירוחם, דימונה, לוד, באר יעקב וקרית ים בהיכל הספורט של תיכון מקיף ח' בעיר לטורניר המסורתי.

השנה ציינו המארגנים 10 שנים של קיום הטורניר ברציפות.

 

בטורניר עצמו, נחלה הקבוצה מאשדוד אכזבה כשלא הצליחה להעפיל למשחק הגמר. זאת, בניגוד לאשתקד, בה עלתה למשחק הגמר וזכתה במקום השני.

השנה העפילו לגמר הקבוצה מירוחם, שניצחה את עוז אשדוד במשחק חצי הגמר. ובמשחק חצי הגמר השני גברה הקבוצה מבאר יעקב על הקבוצה מקרית ים.

 

במשחק הגמר, שהתעלה לרמה גבוהה, זכתה הקבוצה מבאר יעקב שניצחה בתוצאה 70:92 את יריבתה מירוחם., יצויין, כי הטורניר מהווה גם אירוע קהילתי-חברתי לבני הקהילה והשחקנים המשתתפים שהם בני 16 ועד כ-60 מתפרסים על פני מספר דורות.

בן ציון לוטקר מקבל מגן הוקרה מנציגי רשות הספורט בעריית אשדוד.
בן ציון ולוטקר מקבל מגן הוקרה מנציגי רשות הספורט בעריית אשדוד.

 

שחקנה המעולה של באר יעקב – תומר סנקר, זכה בתואר MVP  של הטורניר-"השחקן המצטיין" בטקס השתתף המשנה לראש העיר והממונה על הספורט משה בוטרשוילי וסמנכ"ל רשות הספורט בני חזקיה.

 

בטקס, העניקו נציגי רשות הספורט, מגן הוקרה לבן ציון  ולוטקר –חבר הנהלת עוז אשדוד, שפרש ממשחק פעיל לאחר שנים רבות. אוסקר שרון  מנהל  קבוצת עוז אשדוד  העלה על נס את הסיוע המשמעותי של עיריית אשדוד ואת תמיכתה הרבה של רשות הספורט בקיומו התקין והרציף של הטורניר. את הטורניר שהתבצע באופן מקצועי, ניהל וריכז איש רשות הספורט- נדב אלחרר.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך