האוהד מספר אחת של מ.ס אשדוד: "הגביע זה חלום של שנים רבות"

אוהדי מ.ס אשדוד בטירוף לקראת משחק גמר גביע הטוטו ביום שלישי (19.00, נס ציונה), מול הפועל אשקלון. יוסי אלקיים, שנחשב האוהד מספר אחת של אשדוד מספר על מה שעובר על אוהדי הקבוצה לפני המשחק: "אנשים באשדוד רוצים היסטוריה. אני לא ישן כבר כמה ימים. מצידי אני מוכן לתרום כליה. רק שיביאו את הגביע". ויש לו גם מסר: "אם תביאו גביע גם אתם תיכנסו להיסטוריה". לידיעת השחקנים.

אם שחקני מ.ס אשדוד היו יודעים עד כמה אוהדי הקבוצה לא ישנים בלילה, בגלל משחק גמר גביע הטוטו ביום שלישי (19.00, נס ציונה) מול הפועל אשקלון, הם היו "אוכלים" את הדשא עבור האוהדים. קבוצת הוואטצאפ של אוהדי מ.ס לא מפסיקה לפעול ואנשים שם חולמים על גביע היסטורי ראשון למ.ס ולעיר כולה. תפסנו לראיון קצר את יוסי אלקיים, שנחשב לאוהד מספר אחת של הקבוצה.

יוסי ספר לנו מה עובר על האוהדים לקראת המשחק
"יש אווירה שאפשר לעשות את זה. רוצים את זה יותר מתמיד בגלל מה שקרה השנה בכדורגל באשדוד. רוצים את זה בשביל העיר אשדוד בשביל מ.ס וגם בשביל ג'קי בן זקן לשמח אותו. אנחנו רוצים להראות לאנשים בעיר שמ.ס שואפת  לתארים, שואפת לגביע לעליית ליגה. אנחנו רוצים לשמח פה עיר שלמה"

תאר לי את התחושה אם אתם זוכים
"אמאלה. אתה מדבר איתי על זה ויש לי צמרמורת בגוף. זה חלום זה פנטזיה של שנים. חלום שאי אפשר להסביר אותו. יש לי פרפרים בבטן. לא נרדמנו כבר כמה ימים. בכלל לפני המשחק אני ועוד חברים לא נרדם. זה יהיה חלום. חלום".

מוכן לוותר על כליה תמורת גביע. יוסי אלקיים.
מוכן לוותר על כליה תמורת גביע. יוסי אלקיים.

האוהדים שוקדים על ההכנות. יש התעוררות בקרב אוהדי הקבוצה. קבוצת הוואטצאפ שהחלה עם 20 עברה את המאה. האוהדים הוציאו צעיפים, קפוצ'ונים. מחכים לקהל רב. אורגנו הסעות חינם לאוהדים שייצאו מאיצטדיון הי"א כבר מהשעה 5. יוסי: "יגיע קהל. מי שיגיע יבוא מאהבה נטו בלי אינטרס. חשוב שיגיעו זו היסטוריה לעיר לא רק לקבוצה. אנשים באשדוד רוצים היסטוריה זה בהשיג יד"

מה אתה מוכן לשעות למען הזכייה?
"אני מוכן לתרום כליה הכל, רק תן לזכות. יש פה אוהדים שהם אנשים נאמנים נטו אהבה לקבוצה רוצים את ההצלחה שלה. רוצים בשלישי לחזור עם הגביע לאשדוד".

תביאו להם אותו. גביע הטוטו.
אוהדי מ.ס אשדוד רוצים אותו בארון. גביע הטוטו

נניח שאתה יכול להעביר מסר לשחקנים בחדר ההלבשה לפני המשחק, מה אתה אומר להם?
"שיש לזה משמעות כל כך חזקה שזה חלום. שיגשימו לנו את החלום כי צריך לסתום הרבה פיות ולשמח את ג'קי וזה מגיע לו. שגם הם יכנסו להיסטוריה בתור אלה שהביאו גביע ראשון לאשדוד. אני הולך מחר לדבר בחדר ההלבשה. הולך לאימון להראות כמה חשיבות יש למשחק הזה, מעבר לגביע. ליצור מסורת. אנחנו יוצרים קהל חדש וגביע כזה ייתן לנו דחיפה, אם הגביע יהיה שלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך