אשקלון נענשה ברדיוס ובקנס כספי על הקריאות הגזעניות כלפי קוגבינה

הפועל אשקלון יריבתה של מ.ס אשדוד בגמר גביע הטוטו ביום שלישי, נעשה בעונש של רדיוס אחד עם קהל ו-25 אלף שקלים, בשל קריאות גזעניות של אוהדיה כלפי דידייה קוגבינה, חלוצה של אשדוד, במשחק בין הקבוצות במחזור ה-13. בנוסף ספגה הקבוצה עונש של 2 משחקי רדיוס על תנאי. נקווה שהמסר הועבר.
השחקן דידיה

בעוד יומיים, ביום שלישי (בנס ציונה, 19.00), יישחקו מ.ס אשדוד מול הפועל אשקלון בגמר גביע הטוטו לליגה הלאומית. אבל קצת לפני זה, ספגה אשקלון עונש של רדיוס עם קהל ו-25 אלף שקלים, בשל קריאות גזעניות של אוהדיה כלפי חלוץ אשדוד, דידייה קוגבינה, במשחק בניהן במחזור ה-13, כך פסקה ועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל.

שופט המשחק כתב בדו"ח שלו כי: "בדקה 75 נשמעו נהמות מיציע אוהדי הקבוצה הביתית (הפועל אשקלון) לעבר שחקן מ.ס. אשדוד (מס' 21 – דידייה קוגבינה)". אשקלון הועמדה כאמור בעקבות הדוח, לוועדת משמעת של ההתאחדות לכדורגל.

בנוסף ספגה אשקלון 2 עונשים רדיוס נוספים על תנאי, למקרה שדבר כזה יחזור. אחד עם קהל ואחד ללא קהל. לקראת המשחק התקווה היא שאוהדי אשקלון הבינו את המסר והדבר לא יתרחש שוב.

באשדוד רוצים להביא גביע ראשון לקבוצה, שיהיה גביע היסטורי של הקבוצה אי פעם. הקבוצה הנתונה במאבקי עלייה, מתעסקת בימים אלה רק בגמר גביע הטוטו. רק לפני שבועיים נערך משחק בין הקבוצות (המשחק המדובר כאמור) והוא הסתיים בתיקו 1:1.

תביאו לנו אותו. גביע הטוטו
תביאו לנו אותו. גביע הטוטו

אוהדי אשדוד יישבו בשער 2. מחיר הכרטיס יהיה אחיד 40 שקלים.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך