בוסיץ' התעקש לשחק למרות אצבע שבורה וסיכן את בריאותו

הרופא אסר על אלכס בוסיץ', הזר הסרבי של הפועל אשדוד בכדוריד, לשחק בגלל שבר באצבע! בוסיץ', החליט בניגוד לכך לשחק והגיע למשחק מול נס ציונה בשישי ולמרות הבקשות והאזהרות, שיחק. עכשיו נותר לראות אם עשה נזק לעצמו. המשחק הבא בעוד שבוע וחצי בגביע המדינה עד אז הוא אמור לנוח.

אלכס בוסיץ,, שחקנה הסרבי של הפועל אשדוד בכדוריד, סובל משבר באצבע ידו. למרות הוראה מפורשת מהרופא לא לשחק, בוסיץ', שיחק בשישי מול נס ציונה, סיכן את בריאותו ואלי החמיר את מצב האצבע.

בויסץ' הפתיע את כולם כשהגיע למשחק מול נס ציונה בשישי והחל להתלבש. הוא לא התאמן כל השבוע ולכן כולם הופתעו כשהגיע. מה גם שהרופא אסר עליו כאמור. הוא קיבל החלטה לעלות לשחק ולא עזרו כל האזהרות והבקשות. השחקן חבש את ידו ועלה לחימום. הוא שיחק 10 דקות במחצית הראשונה ועוד 20 בשנייה והיה לו קשה מאוד לשחק ולא הצליח להגיע למצבי זריקה.

המשחק כזכור נגמר 24:26 לזכות נס ציונה ובוסיץ' בסופו של דבר סיים עם שער אחד בלבד והיה ברור שהוא מתקשה מאוד. עכשיו יצטרכו בקבוצה לראות אם גרם לעצמו נזק. המשחק הבא שהוא ייקח בו חלק, יהיה בגביע המדינה בעוד שבוע וחצי מול המנצחת בין הרצליה לנס ציונה. ייתכן שזה יהיה שידור חוזר של המשחק מול נס ציונה, רק שאז אולי , אם לא גרם נזק לעצמו, נראה בוסיץ' אחר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך