עם זרה חדשה אשדוד רוצה סיבוב חיובי

מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה לנשים בכדורסל, רוצה לסיים סיבוב מאכזב שלה בצורה חיובית. אשדוד תארח היום (שני, 18.30) את אס"א ירושלים, שגם היא מאוכזבת העונה. לראשונה תשחק הזרה, מוניק אוליבר. לשתי הקבוצות 3 ניצחונות ו-3 הפסדים. אשדוד רוצה להיות זו שתסיים חיובית. שידור ישיר בערוץ 5+

מכבי בן אשדוד, אלופת ליגת העל בכדורסל נשים, תארח היום שני (18.30, אולם הקריה), למשחק אחרון של הסיבוב הראשון את אס"א ירושלים "בדרבי המאוכזבות". המטרה לסיים במאזן חיובי.

שתי הקבוצות מציגות מאזן זהה של 3 ניצחונות מול 3 הפסדים לאחר 6 מחזורי ליגה, ושואפות כאמור לסיים את הסיבוב הראשון במאזן חיובי. על מנת שזה יקרה, בקבוצה מעיר הנמל זקוקים להתעלות של יותר משחקנית אחת.

מוניק אוליבר שצפתה בשבוע שעבר בחברותיה מהיציע, צפויה לערוך הופעת בכורה במדים הצהובים-אדומים. טנישה רייט, אחת הזרות המובילות בליגה בשנים האחרונות, שחתמה אף היא במועדון בסוף השבוע, לא תעמוד לרשותו של עדן ענבר. היא תגיע בראשון בינואר.

אגב, בירושלים צפויים להמשיך ולהתבסס על צמד הזרות, שמילה המפטון ואסיה טיילור, המעמידות ממוצעים של 20 נק' ו-12 ריבאונדים למשחק בהתאמה.

אגב שלושת הפסדי הקבוצה היו כשהיא שודרה בשידור חי בטלוויזיה. אולי הפעם יישבר המנחוס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך