אשדוד רוצה לסיים במאזן חיובי את הסיבוב

מכבי אשדוד/ באר טוביה, יוצאת היום, שני 19.00, לחיפה, למשחק האחרון בסיבוב הראשון בליגת ווינר בכדורסל. לחיפה ולאשדוד מאזן דומה, 5 הפסדים ו-5 ניצחונות. אשדוד צברה את השניים האחרונים שלה ברציפות. המטרה לסיים את הסיבוב במאזן חיובי. גלאדנס: אנחנו רוצים לעצור את רצף ההפסדים".

אחרי שני הפסדים רצופים, רוצה מכבי אשדוד/באר טוביה, לחזור למסלול הניצחונות, בחוץ, מול מכבי חיפה, היום,  שני (19.00) ולסיים את הסיבוב הראשון בליגת ווינר בכדורסל במאזן חיובי.

אשדוד צברה עד כה 5 ניצחונות ו-5 הפסדים. ניצחון יביא לכך שתסיים את הסיבוב במאזן חיובי. זו המטרה. הקבוצה לא רוצה להיכנס לסבב נוסף של הפסדים, כמו בתחילת העונה, 3 הפסדים רצופים.

מצד שני נמצאת מכבי חיפה, עם מאזן דומה לזה של אשדוד ומקום אחד מתחת לאשדוד, גם לה ציפיות דומות, לסיים סיבוב עם מאזן חיובי. ליכולת של אייזה סוואן ודיונטה גארט הזרים הבולטים, תהיה חשיבות רבה. זר נוסף שיחזור מהרחקה הוא צ'ארלס תומאס.

מיקל גלאדנס, הזר הרביעי של הקבוצה, שלאחרונה נמצא בכשור מצוין אמר לקראת המשחק:: חיפה היא קבוצה קשה ואנחנו צריכים להיות הטובים ביותר. אנחנו קבוצה טובה ואם נשחק יחד זה יעזור לנו. אנחנו לא רוצים לחזור לרצף של 3 הפסדים שהיו בתחילת העונה אנחנו רוצים לחזור ל-5 הניצחונות".

"אנחנו קבוצה טובה ויכולים לחזור מחיפה עם ניצחון". מיקל גלאדנס
"אנחנו קבוצה טובה ויכולים לחזור מחיפה עם ניצחון". מיקל גלאדנס

ותחזרו עם ניצחון?

"זה משחק כמו שאמרתי של שתי קבוצות טובות. אנחנו תמיד רוצים להיות בצד המנצח ואני מקווה שזה גם מה שיקרה".

 

במשחק ישפטו, עמית בלק, גיא שמואלי ומאיר פורטל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך