נהג המירוצים אלון דאי קיבל בטקס בארה"ב את הפרסים על שנה מדהימה

אלון דאי, נהג המירוצים מאשדוד, קיבל אתמול בטקס מרשים, בשרלוט צפון קרוליינה בראה"ב, ששודר למיליונים בארה"ב ובאירופה, את שלושת הפרסים בהם זכה בסבב הנסקאר של אירופה. סגן אלוף אירופה. הנהג הצעיר של השנה וחביב הקהל. הרבה כבוד לישראל ולאשדוד.

נהג המירוצים מאשדוד, אלון דאי, קיבל  לאור בוקר ראשון, בטקס של נסקאר אירופה, את שלושת הפרסים החשובים, בהם זכה השנה. סגן אלוף אירופה, רוקי השנה (עד גיל 25) וחביב הקהל.

אלון עלה 3 פעמים לבמה לקבל את הפרס לתשואות 1000 הצופים ועוד מיליונים בארה"ב ובאירופה שצפו בשידור ישיר של הטקס. הטקס נקרא "ליל האלופים" והוא נערך בשרלוט צפון קרוליינה בארה"ב. טקס בו קיבלו פרסים נהגי מירוצים מסבב הנסקאר באירופה, קנדה ודרום אמריקה.

שלושת הפרסים בהם זכה אלון (צילום: אבי דאי)
שלושת הפרסים בהם זכה אלון (צילום: אבי דאי)

בעולם ש כמה סבבים של תחרויות מירוץ באירופה. הן מתקיימות במקביל. אחד מהם לדוגמא הוא סבב הנסקאר, שבו נוטל חלק אלון בקבוצת caal, ברכב מסוג שברולט.

כזכור אלון מסרב להופיע תחת דגל אחר, מלבד מדינת ישראל, למרות שיש לו אזרחות צרפתית, דבר שיאפשר לו להגיע אפילו לפורמולה 1. אבל הוא בר אמר בראיון למגזין ולאשדוד אונליין: "אני ישראלי ויהודי אין לי קשר לצרפת ותמיד אהיה ישראלי". אגב לאלון אין ספונסר למרות ההישגים המדהימים שלו, בין היתר בגלל העובדה שמירוצים מצולמים גם למדינות ערב ומכונית עם דגל ישראל לא תשודר שם.

עוד רגע מאושר של אלון סגן אלוף אירופה בטקס (צילום: אבי דאי)
עוד רגע מאושר של אלון סגן אלוף אירופה בטקס (צילום: אבי דאי)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך