הצלחה גדולה לפסטיבל ילד פלא 2015

פסטיבל ילד פלא 2015 בניהולו האומנותיי אלי ניסמן, התקיים בחג החנוכה בעיר בפעם התשיעית ונחל גם השנה הצלחה מסחררת.

"ילד פלא" הוא פסטיבל שירי ילדים בטעם של פעם שנערך השבוע באולם אשכול הפיס באשדוד בהשתתפות מאות ילדים מאשדוד ומרחבי הארץ הלומדים את תחום אומנויות הבמה בחינוך הבלתי פורמלי . כוכבת אורחת בפסטיבל היתה הפעם השחקנית ציפי מור שגידלה דורות רבים של ילדים בתוכניות הטלוויזיה לילדים "רגע עם דודלי" ו"הבית של פיסטוק", שהנחתה את הפסטיבל שחזרה אחרי שנים רבות לדמות המיתולוגית 'רגע'. הילדים המוכשרים הפתיעו בביצועים נפלאים לשירי הילדים הקלאסיים שכולם גדלו עליהם ונשארו פופולריים עד היום. כמדי שנה גם השנה נערכו בפסטיבל מחוות חגיגיו לאומנים וליוצרים בולטים בתחום שירי הילדים . בין השאר ערך הפסטיבל מחווה מרגשת לפזמונאי , איש התקשורת והתרבות יואב גינאי והילדים המשתתפים ביצעו מבחר משיריו, כמו כן נערכה מחווה לכוכבת הילדים ציפי שביט וגם לפסטיבל שירי הילדים המיתולוגי.

pele2

ציפי מור כוכבת הילדים, זכתה לאהדה רבה של הקהל והקדישה תשומת לב רבה לילדים והצטלמה עם כל מי שביקש והלהיבה מאוד את קהל הילדים וההורים בשירי התוכניות האהובות רגע עם דודלי והבית של פיסטוק. שלל התלבושות הצבעוניות, החן של הילדים שהציגו הופעות מקצועיות ומרהיבות והשירים היפים שנבחרו בטוב טעם על ידי אלי ניסמן עשו את פסטיבל ילד פלא גם השנה לחוויה לילדים ולהורים.

ניסמן מסר כי השנה זה היה אתגר מאוד גדול ולא פשוט להפיק את מופע פסטיבל ילד פלא אבל כמו שהמכבים ניצחו בחנוכה את היוונים ככה גם אנחנו ניצחנו . עוד הוסיף ניסמן כי הוא מאוד מרוצה מהתוצאה ויש לו סיפוק רב ושמחה על כך שהוא עומד בכל המטרות של המיזם והוא ממשיך להיות פופולרי ולהתפתח וכיף שיש פירגון כזה גדול הן מהמשתתפים והן מהקהל הרחב וזה נותן כוח להמשיך. השנה השמחה היתה כפולה גם הפסטיבל שהצליח מאוד וגם במקביל היה שידור בערוץ הראשון של אחד הפסטיבלים הקודמים שלי וזה סיפוק ואושר גדול "
את כל הפסטיבלים ניתן לראות גם בערוץ היוטיוב של אלי ניסמן . להתראות בפסטיבלים הבאים…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך