אריה דרעי חיזק את מעמדו של אבי אמסלם כסגן ראש העיר הבא של אשדוד

אחרי ששמות רבים נזרקו לאוויר,נערך אתמול כנס חנוכה במשכן לאומנויות הבמה, שם התברר כי אריה דרעי יודע כבר מי יהיה סגר״ע הבא מטעם שס באשדוד

imageאמש קיים המרכז למורשת בראשות חבר מועצת העיר מטעם שס׳ אבי אמסלם, מסיבת חנוכה במשכן לאומניות הבמה בעיר, אלפי צעירים מקומיים השתתפו בכנס בו הופיעו זמרים מהשורה הראשונה במגזר החרדי, את הכנס חתמו הרב דוד יוסף בנו של הרב עובדיה יוסף, וחבר מועצת חכמי התורה של שס, ויו״ר התנועה אריה דרעי השר לפיתוח הנגב הגליל והפריפריה, ששיבח את הפעילות הענפה שעושה אבי אמסלם בעיר אשדוד לקול תשואות המשתתפים.

בכירים במפלגת שס אומרים היום כי הכנס מסמל את תחילתו של עידן חדש באשדוד, ואם למישהו היה ספק עד היום לגבי זהות סגן ראש העיר המיועד מטעם שס, אתמול אריה דרעי עשה סוף לשמועות, ובא לחזק את ידו של מי שהיה נאמן לו במשך שנים רבות.

הפרשה שמסעירה את אשדוד בימים האחרונים תביא לכך שבשס יצטרכו למנות סגן ראש עיר חדש מטעמם, לבורסת השמות התווספו מדי יום כמה מועמדים.

״לאריה דרעי היה ידוע מראש כי מי שעושה בעיר את העבודה הרבה מול ציבור המצביעים הוא חבר המועצה אמסלם״, אומר מקורב במפלגת שס לאתר אשדוד אונליין, ״מסע הנאומים החוצב אתמול של יו״ר שס דרעי, הרב דוד יוסף, ואריה דרעי לא הותיר אף אחד עם מחשבה על סגן ראש עיר אחר מאשר אבי אמסלם, זו היתה סוג של הכתרה, אם למישהו היה ספק, עכשיו זה אפשר לומר בקול רם״.

יורם (שם בדוי) שהשתתף אתמול במסיבת החנוכה אמר ״כי מאז נכנס אמסלם לתפקידו כחבר מועצה באשדוד מרגישים מצביעי שס כי בניגוד לשנים קודמות יש מי שדואג להם בבניין העיריה, בתוספת לפעילויות הרבות שעושה מדי שבוע, אם זה פייטנים, זמרים, ואפילו טיולים״, ״שנים הזניחו את הבוחר באשדוד, והיום אפשר סוף סוף קצת לחייך״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך