מיקל גלאדנס עשוי להשאר עד לתום העונה

מכבי אשדוד/ באר-טוביה, עשוי להאריך את חוזהו הזמני, של הזר מיקל גלאדנס, שיסתיים ב-15 בחודש, עד לתום העונה. השחקן כשכבר היה בדרך החוצה לפני חודש, השתפר עם כל הקבוצה וכמו שזה נראה הוא יישאר. ביום שני משחק מול מכבי חיפה בחוץ (19.00) המטרה לסיים את הסיבוב במאזן חיובי.

איך שגלגל מסתובב. מיקל גלאדנס שחקנה של מכבי אשדוד/ באר טוביה, שכבר היה בדרך אל מחוץ לקבוצה, אמור להישאר בקוצה לפחות עד לתום העונה.

כזכור, לגלאדנס היה חוזקה עד לאמצע החודש שעבר. הקבוצה באותה תקופה לא הצליחה, אבל באשדוד החליטו לתת לשחקן עוד הזדמנות ולהאריך את חוזהו עד ל15 בחודש זה. מצד אחד לא רצו שהוא יעזוב אבל מנגד חששו לתת חוזה עד לתום העונה, אם יצטרכו להביא זר נוסף.

השחקן לא נאות בתחילה,אבל לבסוף התרצה והאמין בעצמו. מאז רשמה הקבוצה 5 ניצחונות רצופים. היא אומנם הפסידה בשניים האחרונים, אבל השחקן שמר על רמה טובה, מאז נכנס לשחק. לכן ההחלטה כרגע, אם לא יקרה דבר אחר, להחתימו עד לתום העונה. השחקן נמצא במקום העשרים ברשימת הסטטיסטיקה ביעילות בליגה.

הקבוצה תצא ביום שני למשחק חוץ מול מכבי חיפה (19.00, היכל רענן כץ), לה מאזן זהה לאשדוד 5:5. בקבוצה מקווים כי יעצרו את ההפסדים ויסיימו סיבוב במאזן חיובי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך